ΑΓΩΝΕΣ

Πόσο διαφορετικά θα είναι τα μονοθέσια στη νέα σεζόν της F1;

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Μέχρι να υπογράψει ο Hamilton το νέο του συμβόλαιο ας δούμε τι έχει γίνει στο χώρο της Formula 1.

Στο πρωτάθλημα του 2021 τα περισσότερα μονοθέσια θα είναι ίδια με πέρυσι αλλά θα έχουν κάποιες νέες τροποποιήσεις , κυρίως στην αεροδυναμική, ώστε να υπάρξουν κάποιες διαφορές. Έτσι, για να βοηθηθούν τα πιο αργά μονοθέσια μειώθηκε το downforce, ειδικά στο πάτωμα. Η Pirelli κρατά τις ίδιες προδιαγραφές ελαστικών για τρίτη συνεχή χρονιά. Επίσης, οι κατασκευαστές κινητήρων επιτρέπεται να έχουν μια νέα μονάδα πριν το πρώτο αγώνα. Η Ferrari που θα έχει νέο V6 αναμένεται να έχει το πιο διαφορετικό μονοθέσιο.

Σε περίπου ένα μήνα από σήμερα οι ομάδες θα ξεκινήσουν τις παρουσιάσεις των μονοθεσίων τους. Oι πρώτες δοκιμές που θα ξεκινήσουν αρχές Μαρτίου θα είναι διάρκειας 3 (αντί για 6) ημερών για μείωση κόστους. Κάτι που σημαίνει πως κάθε οδηγός θα έχει στην διάθεση του περίπου μιάμιση μέρα πριν τον πρώτο αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν. Λόγω της πανδημίας δεν είναι σίγουρο πως οι δοκιμές θα γίνουν στην Ισπανία και το πιο πιθανό είναι να πάνε στο Sakhir.

H Alpine έχει ήδη δώσει τις πρώτες εικόνες του μονοθεσίου περνώντας σε άλλη εποχή την Renault. Σημαντική ήταν η αποχώρηση του επικεφαλής του προγράμματος Cyril Abiteboul με πολλά νέα πρόσωπα που ευλόγησε ο τιμονιέρης της γαλλικής εταιρίας, o Luca de Meo. Για να δούμε τι θα καταφέρει το δίδυμο του νέου δίδυμου των Fernando Alonso και Esteban Ocon.

Στην Formula 1 δεν επιστρέφει ως παλιά καραβάνα μόνο ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής Alonso, αλλά και ο Jenson Button που ήταν πρωταθλητής το 2009 με την Brawn GP με κινητήρες Mercedes (μετά την αποχώρηση της Honda). Ο 41χρονος Βρετανός είχε αποχωρήσει από την ενεργό δράση το 2017 και πλέον αναλαμβάνει ως κύριος σύμβουλος της Williams υπογράφοντας ένα πολυετές συμβόλαιο.

O Carlos Sainz έχει ετοιμαστεί για τις πρώτες του δοκιμές με την Ferrari. H McLaren είναι απόλυτα ευχαριστημένη με τους κινητήρες της Mercedes αφού δείχνουν πως τα νέα σύνολα (μετά το τέλος της συνεργασίας με την Renault) «κουμπώνουν» ιδανικά στα βρετανικά μονοθέσια.

H ομάδα της Alfa Romeo, ως πρώην Sauber, η οποία έχει και την όλη διαχείριση, πιθανότατα θα συνεχίσει μέχρι το 2025 με τους κινητήρες της Ferrari. Όπως όλα δείχνουν οι κανονισμοί για τους κινητήρες παγώνουν και η Red Bull θα συνεχίσει και τη νέα σεζόν με τους κινητήρες της Honda.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button