Πλέον οι δραστηριότητές του ομίλου διαχωρίζονται πλήρως σε αυτές των επιβατικών (και βαν) στην Mercedes και σε αυτές των επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Daimler.
Το ενδιαφέρον είναι πως για πρώτη φορά μετά από έναν και πλέον αιώνα δεν θα υπάρχει το όνομα Daimler στα επιβατικά και βαν. Tα φορτηγά και λεωφορεία θα ενταχθούν στη Daimler Truck, η οποία θα έχει ξεχωριστή οργάνωση και διοίκηση.
Θα εισαχθεί και στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης, ενώ την πλειοψηφία των μετοχών της πάντως θα έχουν οι νυν μέτοχοι της Daimler. Με την αναδιάρθρωση οι δύο ξεχωριστές εταιρείες αναμένεται να είναι πιο αποδοτικές και να βελτιωθούν τα οικονομικά των τελευταίων ετών.
Αξιοσημείωτο είναι πως η Daimler Truck απαρτίζεται πλέον από επτά σήματα, αυτά των BharatBenz, Freightliner, Fuso, Mercedes-Benz, Setra, Thomas Built Buses και Western Star. Πρόπερσι, είχε συνολικά 500.000 πωλήσεις με τζίρος που ξεπέρασε τα 40 δισεκατομμύρια ευρώ.