NEA

Porsche 911 Turbo S Slantnose: Σαν το παλιό καλό κρασί…

Σας κάνει εντύπωση που ένα μεταχειρισμένο μοντέλο του 1988 μπορεί να κοστίζει όσο δύο καινούργια αντίστοιχα Porsche; Εμάς καθόλου!

Δεν είναι και τόσο ασυνήθιστο να βλέπουμε ένα ιστορικό μοντέλο να κοστολογείται πολύ περισσότερο από ένα ολοκαίνουριο προικισμένο με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες και τα φανταχτερά gadgets. Έτσι και αυτή η παραλλαγή της 911 Turbo S, η Slantnose, που χρονολογείται πίσω στο 1988 και αποδεικνύει ότι οι άνθρωποι έχουμε την τάση να λησμονούμε το παρελθόν, όταν αυτό συνδέεται με ευχάριστες εικόνες.  

Και τι πιο ευχάριστο από μία σπάνια καλοδιατηρημένη 911 Turbo S, μία από τις 948 που βγήκαν από το εργοστάσιο της Porsche με το πακέτο Slantnose (160 εκ των οποίων πουλήθηκαν στις ΗΠΑ). Η συγκεκριμένη έκδοση Cabriolet, κόστιζε -με τα σημερινά δεδομένα- περίπου 50.000€ πλέον της «απλής» 911 Turbo και ξεχωρίζει για τα ανοιγόμενα φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, τους αεραγωγούς στα πλαϊνά φτερά του αμαξώματος και φυσικά στον cabriolet χαρακτήρα.

Το εσωτερικό διατηρεί μία λιτή κουλτούρα με έμφαση στην οδήγηση και τα όργανα ενδείξεων, αλλά και τη σκούρα δερμάτινη επένδυση στα καθίσματα και τις περισσότερες επιφάνειες. Μπροστά για την εποχή τους τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα (σε 8 σημεία), το σύστημα κλιματισμού και ηχοσύστημα με κασετόφωνο της Blaupunkt.

Η κλασσική σχεδιαστική γραμμή της γερμανικής φίρμας δένει το ρετρό με το σπορ στοιχείο ιδανικά, σε σημείο που να καταλαβαίνει κανείς το λόγο για τον οποίο θεωρήθηκε το αυτοκίνητο των ονείρων για τους φαν της αυτοκίνησης. Πέραν της εμφάνισης, ο εξακύλινδρος επίπεδος κινητήρας χωρητικότητας 3.300 κ.εκ.  με 282 ίππους, είναι ένας ακόμη λόγος για να την γλυκοκοιτάζει κανείς ακόμη και αν κοστίζει περίπου 400.000€.

Τόσα ζητάει ο καλιφορνέζος ιδιοκτήτης της, μια και την έχει διατηρήσει σε άψογη κατάσταση, έχει διανύσει μόλις 5.500 χλμ. (όλα στην καυτή άσφαλτο της αμερικανικής πολιτείας), διαθέτει όλα τα αυθεντικά έγγραφα γνησιότητας και έχει πραγματοποιήσει τα απαραίτητα σέρβις και αλλαγή ελαστικών.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button