NEA

H Mercedes-Benz SL R107 έγινε ετών 50

Τον Απρίλιο του 1971 η Mercedes παρουσίασε την R107 350 SL, ένα από τα πιο όμορφα κλασικά κάμπριο όλων των εποχών.

Μετά την εμβληματική SL W198 με τις πόρτες που άνοιγαν σαν φτερά γλάρου (με παραγωγή 1954-1963) ακολούθησε η πιο συμβατική W113 δεύτερη γενιά (1963-1971). Στη συνέχεια παρουσιάστηκε η R107 (1971-1989) και ήταν η πρώτη SL που είχε κάτω από το καπό της και έκδοση με V8 κινητήρα.

Ήταν η διάδοχος της γνωστής «Pagoda» SL και στα 18 της χρόνια πέρασε από αρκετά facelift. Είχε αρκετές καινοτομίες ασφάλειας και τεχνολογίας όπως ζώνη απορρόφησης σε περίπτωση πρόσκρουσης, ρεζερβουάρ πάνω από τον πίσω άξονα, κολόνες από χάλυβα και μετά το 1980 σύστημα ABS και αερόσακο οδηγού.

Σχετικά με τον V8 των 200 ίππων είχε χωρητικότητα 3,5 λίτρα, αλλά στην 450 SL των 4,5 λίτρων απέδιδε 225 ίππους. Αυτή η έκδοση κυκλοφορούσε μόνο στις ΗΠΑ και αργότερα προστέθηκε η εξακύλινδρη σε σειρά έκδοση 280 SL με 185 ίππους. Υπήρξαν διάφορες V8 εκδόσεις και προς την δύση της η R107 απέκτησε τον μεγαλύτερο V8 των 5,5 λίτρων.

Μέσα στα 18 χρόνιας της η R107 SL απέκτησε 237.287 ιδιοκτήτες με τον καθένα να έχει να πει από μία ιστορία, όπως αναφέρει η Mercedes. Δικαιολογημένα θεωρείται ως η πιο πετυχημένη εμπορικά SL που εξακολουθεί να γοητεύει με την αρχοντική κλασική ομορφιά της. Δε νομίζετε;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!