NEATRENDING

Επίσημο: To νέο Honda Civic παρουσιάστηκε για τις ΗΠΑ [video]

Η Honda παρουσίασε το νέο Civic που θα κυκλοφορήσει στην αμερικανική αγορά στους επόμενους μήνες. Στην Ευρώπη θα λανσαριστεί αρχές 2022.

Όπως έχουμε δει σε προηγούμενα teaser στοιχεία, αλλά και από το HR-V, η Honda ακολουθεί πλέον μια πολύ ενδιαφέρουσα μίνιμαλ σχεδιαστική άποψη που ταιριάζει τόσο με τα μοντέλα της όσο και με την εξηλεκτρισμένη εποχή που διανύουμε.

Έτσι, η 11η γενιά του πασίγνωστου Civic συμβαδίζει με το νέο μοτίβο του «Man Maximum/ Machine Minimum» και ξεχωρίζει από τις πιο απέριττες γραμμές με κοινό σημείο αναφοράς την ελκυστική μάσκα. Ταυτόχρονα οι σχεδιαστές της Honda για να εξασφαλίσουν μια πιο δυναμική και σπορ εικόνα αύξησαν το μήκος του καπό μετατοπίζοντας προς τα πίσω κατά 5 εκατοστά την εμπρός κολώνα και το παρμπρίζ.

Συνολικά οι διαστάσεις του νέου Civic είναι ελαφρώς πιο μεγάλες, ενώ αυξημένο κατά 35 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιό του, γεγονός που αυξάνει και τους χώρους στο εσωτερικό. Το οποίο αναμένεται πιο άνετο, ιδιαίτερα πλούσια από πλευράς τεχνολογικού εξοπλισμού και με το στιλ της απλότητας να ενισχύει μία λωρίδα στο ταμπλό με ενσωματωμένους τους αεραγωγούς.

Η ελεύθερη touch-screen του συστήματος πολυμέσων έχει διαγώνιο από 7,0 έως 9,0 ίντσες, ενώ η διαγώνιος του ψηφιακού πίνακα οργάνων είναι στις 10,2 ίντσες. Και όπως μας έχουν δείξει από το Jazz, οι Ιάπωνες έχουν διατηρήσει τα φυσικά χειριστήρια τόσο για τον κλιματισμό όσο και για τη ρύθμιση της έντασης του ηχοσυστήματος (με προαιρετικά το premium της Bose).

Το επίπεδο παθητικής ασφάλειας αυξάνεται και άλλο από τη μεγαλύτερη έως και κατά 13% ακαμψία του πλαισίου, που κολακεύει και την οδική συμπεριφορά που σύμφωνα με τους μηχανικούς της Honda είναι πιο σπορ και δυναμική. Το πακέτο των συστημάτων υποβοήθησης είναι πλήρες, ενώ στην ασφάλεια των επιβατών, πιο συγκεκριμένα οδηγού και συνοδηγού, συμβάλλει και ο νέου σχήματος αερόσακος που παρεμβάλλεται μεταξύ τους σε περίπτωση ατυχήματος.

Στις ΗΠΑ το νέο Honda θα είναι διαθέσιμο με ένα ατμοσφαιρικό δίλιτρο τετρακύλινδρο βενζίνης με 160 ίππους και το γνωστό  turbo των 1.500 κ.εκ με 182 ίππους.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για την γκάμα του ευρωπαϊκού Civic, αλλά θεωρούνται σίγουροι τα υπάρχοντα μοτέρ στα 1.000 και 1.500 κ.εκ. με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά ισχύς. Οι τελευταίες μας πληροφορίες λένε πως αυτά θα είναι τα τελευταία αγνά από μηχανολογικής πλευράς μοτέρ της Honda αφού πιθανότατα δεν θα έχουν κάποιας μορφής ήπιας υβριδικής υποβοήθησης.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button