NEAPINED

Σας αρέσει αυτό το ηλεκτρικό Opel Manta GSe Elektromod;

Η Opel παρουσιάζει στην τελική του μορφή ένα πολύ ενδιαφέρον concept που μας γυρίζει πίσω στην εποχή του Manta του 1970.

Μια νέα τάση που βλέπουμε να παντρεύουν οι σχεδιαστές σε διάφορα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (π.χ. το Honda e ή το Hyundai Ioniq 5 με τον αέρα του 1980) είναι το ρετρό σχεδιαστικά στιλ που μας θυμίζει προηγούμενες δεκαετίες. Και το αποτέλεσμα στην περίπτωση του one-off ηλεκτρικού κουπέ που βλέπετε είναι ακόμη πιο έντονο μιας και το GSe Elektromod αποτίνει φόρο τιμής στην συμπλήρωση των 50 ετών από το αρχέτυπο Manta, αλλά και το Elektro GT του 1971.

Όπως μπορούμε να δούμε το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον ελκυστικό και αποτυπώνει με μεγάλη επιτυχία μια σύγχρονη εκδοχή του Manta που θα θέλαμε να δούμε στους δρόμους. Φυσικά, κάτω από το καπό δεν υπάρχει ο 1.600άρης κινητήρας βενζίνης του αρχέτυπου Manta, αλλά ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 147 ίππους και 225 Nm ροπής.

Μία μπαταρία 31 kWh προσφέρει αυτονομία 200 χιλιομέτρων με τον onboard φορτιστή να είναι στα 9 kW. Ο λόγος που επιλέχθηκε μια μικρή μπαταρία είναι προφανώς για λόγους κόστους και βάρους με την δικαιολογία πως ένα ηλεκτρικό πισωκίνητο κουπέ θα βγαίνει για συγκεκριμένες βόλτες και παιχνίδι. Ok. Αξιοσημείωτο είναι πως η Opel ετοιμάζει σπορ εκδόσεις των Corsa-e και Mokka-e με τα σήματα GSE.

Το κίτρινο NEON ταιριάζει στην πρόσφατα ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα (CI) της Opel και πλαισιώνει το χαρακτηριστικό μαύρο καπό δημιουργώντας μία ζωηρή αντίθεση. Οι θόλοι των τροχών φιλοξενούν τώρα ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 17” της Ronal, με ελαστικά 195/40 R17 μπροστά και 205/40 R17 πίσω. Στο πορτμπαγκάζ αποτυπώνεται περήφανα το λογότυπο “Manta” με τη νέα, μοντέρνα γραφή της Opel. Τα χρωμιωμένα διακοσμητικά φτερών του αρχικού μοντέλου έχουν εξαφανιστεί – παραπέμποντας στα βελτιωμένα και αγωνιστικά αυτοκίνητα της εποχής εκείνης που έφεραν την υπογραφή της Irmscher and Co.

Το εσωτερικό υιοθετεί την πιο σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία της Opel. Τα κλασικά στρογγυλά όργανα ανήκουν στο παρελθόν. Τη θέση τους έχει πάρει τώρα ένα φαρδύ Opel Pure Panel, όπως στο νέο Mokka παραγωγής. Δύο ενσωματωμένες και προσανατολισμένες στον οδηγό οθόνες 12 και 10 ιντσών, προβάλλουν σημαντικές πληροφορίες για το αυτοκίνητο, όπως την κατάσταση φόρτισης και την αυτονομία. Η μουσική αναπαράγεται μέσω Bluetooth από τον θρυλικό ενισχυτή Marshall – αρμονική συνύπαρξη σύγχρονου και κλασικού.

Τα σπορ καθίσματα με την κεντρική κίτρινη διακοσμητική γραμμή δημιουργήθηκαν κάποτε για το Opel ADAM S. Τώρα προσφέρουν ένα επίπεδο άνεσης και πλευρικής στήριξης πολύ ανώτερο από αυτό του αρχικού Manta. Ο οδηγός κάθεται πίσω από ένα τιμόνι Petri τριών ακτίνων που έχει επανασχεδιαστεί από την Opel. Το στυλ των ’70ies έχει διατηρηθεί και η χαρακτηριστική κίτρινη ρίγα αποτελεί μία ακόμα σπορ πινελιά. Επιπλέον, matt grey επιφάνειες στο cockpit και τα πάνελ θυρών εναρμονίζονται άριστα με τα υπόλοιπα κίτρινα και μαύρα στοιχεία του «νεοκλασικού» μοντέλου. Η οροφή του χώρου επιβατών φέρει επένδυση από Alcantara και ολοκληρώνει το κομψό περιβάλλον του νέου Opel Manta GSe ElektroMOD.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!