NEA

Η McLaren έβαλε παρμπρίζ για να… ξεφορτωθεί την Elva [video]

Μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της McLaren είναι και η Elva που ως speedster δεν είχε καν παρμπρίζ.

Η βρετανική εταιρία μπορεί να είχε μεγάλες προσδοκίες για την Elva έχοντας ανακοινώσει αρχικά την παραγωγή 400 αυτοκινήτων. Η ζήτηση όμως ήταν τόσο μικρή που ο στόχος αναθεωρήθηκε στα 249 και τελικά αποφασίστηκε να φτιαχτούν μόλις 149. Τόσο λόγω του μειωμένου ενδιαφέροντος, όσο και του προβληματισμού που δημιουργούσε η έλλειψη του παρμπρίζ που δεν επέτρεπε την έκδοση έγκρισης τύπου λόγω ασφαλείας σε πολλές αγορές, όπως και στις ΗΠΑ.

Έτσι, η McLaren προχώρησε στην διάθεση της Elva και με παρμπρίζ, αλλά μόνο αυτού καθώς δεν υπάρχουν κρύσταλλα τις πόρτες ή η οροφή. Έτσι, το βάρος αυξήθηκε μόλις κατά 20 κιλά (παρμπρίζ με πλαίσιο και μπεκ πλυσίματος) και αντισταθμίστηκε με την κατάργηση του συστήματος Active Air management System. Ενός flap στο εμπρός μέρος του καπό και ανασηκωνόταν για να αλλάζει η ροή του αέρα και να μην ενοχλούνται οι δύο επιβαίνοντες.

Η Elva των 1,66 εκ. ευρώ υποτίθεται πως τιμά την M1A που είχε σχεδιάσει ο Bruce McLaren την δεκαετία του 1960. Και βασίζεται σε μια έτοιμη συνταγή παίρνοντας τον V8 4.0 από τις Senna/ Senna GTR με ισχύ 815 ίππων και ροπή στα 800 Nm. Οι επιδόσεις παραμένουν εκρηκτικές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνονται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!