NEAPINED

Hyundai Bayon: Οι τιμές πώλησης ανά έκδοση

Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις αναλυτικές τιμές πώλησης του Bayon, του νέου SUV της Hyundai που τοποθετείται ελαφρώς κάτω από το Kona.

Όπως μπορείτε να δείτε στον παρακάτω πίνακα το Bayon διατίθεται σε τρεις εκδόσεις κινητήρων και τρεις εκδόσεις εξοπλισμού. Ουσιαστικά η πιο ενδιαφέρουσες είναι οι Premium και Distinctive που προσφέρονται με όλους τους κινητήρες, αν εξαιρέσουμε την βασική ατμοσφαιρική 1.2 έκδοση με τους 84 ίππους που ξεκινά από τις 15.790 ευρώ.

Στην συνέχεια συναντάμε την turbo τρικύλινδρη έκδοση στα 1.000 κ.εκ. που αποδίδει 100 ίππους με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που ξεκινά από τις 17.190 ευρώ. Ψηλότερα θα τοποθετείται η ισχυρότερη έκδοση με τον 1.000άρη των 120 ίππων, με ήπια υβριδικό σύστημα 48V και το by-wire κιβώτιο 6-iMT με τιμές από τις 19.690 ευρώ.

Έκδοση BayonExclusivePremiumDistinctive
1.2 84 PS15.790€16.790€17.490€
1.0T 100 PS 6MT17.190€17.990€18.990€
1.0T 100 PS 7DCT 19.490€20.490€
1.0T 100 PS iMT6 48V Hybrid 18.990€19.990€
1.0T 100 PS 7DCT 48V Hybrid 19.990€20.990€
1.0T 120 PS iMT6 48V Hybrid 19.690€20.690€
1.0T 120 PS 7DCT 48V Hybrid 20.790€21.790€

Κατά τα υπόλοιπα το αμάξωμα του Bayon είναι στα 4,18 μέτρα και είναι ελάχιστα κοντύτερο (μόλις 2,5 εκ.) από το Kona. Ελαφρώς μικρότερο είναι το πλάτος με 1,77 μέτρα, αλλά το ύψος με 1,49 μέτρα υπολείπεται κατά 7,5 εκατοστά. Όσο για το μεταξόνιο αυτό είναι στα 2.580 χιλιοστά με τους Κορεάτες να μιλούν για άνετους χώρους και ενδεικτικά να δίνουν μια τιμή στα 411 λίτρα για το χώρο αποσκευών.  

Το ταμπλό μας θυμίζει αυτό του i20 και διαφοροποιείται κυρίως απο τα γραφικά των δύο οθονών. Μία για τον πίνακα οργάνων που είναι στις 10,25 ίντσες και η touch-screen που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα (με τους διακόπτες στην βάση της). Η οποία ξεκινά από τις 8 ίντσες και φτάνει στις επίσης 10,25 στις top εκδόσεις εξοπλισμού. Πάντως, ακόμη και με την μικρή touch-screen υποστηρίζονται όλες οι συνδεσιμότητες σε Apple CarPlay και Android Auto. O εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης και έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης οδηγού.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!