NEATRENDING

To Renault 5 Turbo 3 έχει 400 άλογα και σούπερ εμφάνιση

Η Legende Automobiles παρουσιάζει μια restomod εκδοχή του Renault Turbo 5, η οποία έχει δίλιτρο μοτέρ με 400 άλογα και εντυπωσιακό στιλ.

Το Renault 5 Turbo ήταν ένα από τα πιο λατρεμένα «μικρά» της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας με παραγωγή την περίοδο 1980-86 σε ένα σύνολο 1.820 αυτοκινήτων (+3.167 Turbo 2). Ήταν ο προκάτοχος του κεντρομήχανου Clio V6 RS και η απάντηση της Renault απέναντι στην Lancia Stratos για μια ομολογκασιόν και συμμετοχή στους διεθνείς αγώνες.

Το κανονικό Renault 5 είχε το μοτέρ μπροστά αλλά στο Turbo ο 1.400άρης των 160 ίππων με το 5άρι σασμάν μεταφέρθηκαν πίσω από τις πλάτες οδηγού και συνοδηγού. Την δεκαετία του 1980 είχε πολλές επιτυχίες και διακρίσεις στα ράλι ενώ είχε και νίκες στο WRC με ανεβασμένη ισχύ στους 180 και στους 210 ίππους. Το R5 Maxi Turbo με μοτέρ 1,6 λίτρου έφτανε τους 350 ίππους!

Μετά από επιθυμία αρκετών της πελατών η Legende Automobili αποφάσισε να προχωρήσει σε ένα σχετικό restomod, το Turbo 3, που πραγματικά ενθουσιάζει. Το αμάξωμα έχει δεχθεί πολλές μετατροπές και συνδυάζει το ρετρό στιλ με κάποια σύγχρονα στοιχεία όπως τα LED φωτιστικά σώματα.

Η πλαστικά μάσκα, η απαγωγή του καπό, οι μεγάλες πλαϊνές εισαγωγές για να δροσίζεται το μοτέρ και γενικότερα το όλο αμάξωμα υπερθεματίζουν το Turbo 3. Πολύ όμορφες είναι οι κόκκινες λεπτομέρειες που δίνουν ένα διαφορετικό τόνο στο Turbo 3 με το πολύ φαρδύ πίσω μέρος και τις ζάντες 16’’ ή 17’’.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι πολύ πιο «φευγάτη» από εκείνη του αρχέτυπου μοντέλου και μας παραπέμπει σε μια αγωνιστική εκδοχή που θα μπορούσε να έχει. Έτσι, ο διάκοσμος του Turbo 3 έχει δύο υπέροχα μπάκετ με ζώνες τεσσάρων σημείων, έναν ψηλό επιλογέα για το σειριακό κιβώτιο, έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων και μόνο τα βασικά.

Η Legende Automobili δεν δίνει αναλυτικά στοιχεία για τον τετρακύλινδρο turbo κινητήρα πέρα του ότι αποδίδει 400 άλογα. Η εταιρία αναφέρει πως το πρότζεκτ είναι έτοιμο για όποιον ενδιαφέρεται, αλλά σκοπεύει να υπάρξει σε πολύ μικρό αριθμό. Και όπως λέει η γαλλική εταιρία δεν έχει ληφθεί στο ελάχιστο το κόστος ώστε να προκύψει αυτό το καταπληκτικό Turbo 3. Οπότε αν σας έλεγε κανείς πως η τιμή του θα ήταν κάπου στις 300.000 ευρώ, δεν θα ήταν και έκπληξη για ένα χειροποίητο Turbo 3.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button