ΑΓΩΝΕΣ

Εντατικές δοκιμές για το Audi RS Q E-Tron για το Ντακάρ

Για πρώτη φορά η Audi θα συμμετάσχει στο ράλι Ντακάρ του 2022 με ένα ηλεκτρικό υβριδικό που θα έχει άρωμα από το DTM.

Η Audi υποστηρίζει πως αγωνιστικά σαν το RS Q RE-Tron μπορούν να δείξουν το δρόμο για αγώνες που τα αυτοκίνητα θα εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους. Και αυτό επειδή το εν λόγω αγωνιστικό είναι για την ακρίβεια ένα υβριδικό τύπου range-extender όπου ένας δίλιτρος TFSI από το πρωτάθλημα DTM λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει την μπαταρία.

Έτσι, παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια με την οποία τροφοδοτούνται τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) με τη συνδυασμένη ισχύ να είναι στους 680 ίππους. Όσο για την μπαταρία είναι στις 50 kWh και ζυγίζει 370 κιλά.

Την παράσταση κλέβει το ρεζερβουάρ των 295 λίτρων ώστε ο TFSI να έχει καύσιμο για να λειτουργεί ως γεννήτρια. Όσο για το βάρος αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα μιας και το ελάχιστο για να συμμετάσχει ένα όχημα της κατηγορίας είναι τουλάχιστον στους δύο τόνους.

Κάτι οξύμωρο αν θέλουμε να μιλάμε για αγωνιστικά, επιδόσεις και μειωμένους ρύπους για ένα πρωτάθλημα όπως το Ντακάρ όπου το τελευταίο ζητούμενο προφανώς και είναι το οικολογικό προφίλ. Αλλά τι σου είναι το μάρκετινγκ, θα πείτε…

«Το quattro άλλαξε τους όρους του παιχνιδιού στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Στη συνέχεια, η Audi ήταν η πρώτη μάρκα που κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans με ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τώρα, θέλουμε να εγκαινιάσουμε μια νέα εποχή στο Ράλι Ντακάρ, ενώ δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε περαιτέρω την τεχνολογία e-tron σε ακραίες συνθήκες», λέει ο Julius Seebach, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH και υπεύθυνος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Audi. «Το RS Q e-tron δημιουργήθηκε από ένα λευκό φύλλο χαρτιού σε χρόνο ρεκόρ και αντιπροσωπεύει το Vorsprung durch Technik.»

Το πρωτότυπο Audi RS Q e-tron αποκαλύφθηκε νωρίτερα μέσα στον Ιούλιο, με ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών, που περιλαμβάνει συμμετοχές σε cross-country αγώνες, να έχει ήδη ξεκινήσει. Όπως δήλωσε ο Sven Quandt, επικεφαλής της ομάδας Q Motorsport με την οποία συνεργάζεται η Audi στην εξέλιξη του πρωτότυπου, «το κλειδί της επιτυχίας, εκτός της αξιοπιστίας που είναι πρωταρχικής σημασίας, είναι η επικοινωνία όλων των διαφορετικών συστημάτων μεταξύ τους, καθώς το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα επιδόσεων, σε ένα τόσο δύσκολο τερέν όπως η έρημος, διακρίνεται για την πολυπλοκότητά του».

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button