ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ακρόπολις – 2η ημέρα: Μικρό προβάδισμα για τον Rovanpera

Σκληρό αποδεικνύεται και το 55o Ράλλυ Ακρόπολις, μιας και από την αρχή της δεύτερης μέρας του εθνικού μας αγώνα ή του Ράλι των Θεών αν προτιμάτε, πολλά πληρώματα αντιμετώπισαν προβλήματα και αρκετά εγκατέλειψαν – Ο Kalle Rovanpera εξακολουθεί να ηγείται του αγώνα, αλλά η διαφορά μεταξύ των τριών πρώτων πληρωμάτων είναι μόλις 3,9 δλ.

Μεταξύ των πρώτων οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC) και Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Coupe WRC) με το πλήρωμα του Hyundai να βρίσκεται εκτός δεκάδας. Στους δεύτερους περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων και οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος (Hyundai i20 N Rally2) που εγκατέλειψαν στην 3η ειδική διαδρομή του αγώνα (Λουτράκι).

Έτσι μετά από 5 σκληρές ειδικές διαδρομές με συνολικό μήκος σχεδόν 90 χιλιομέτρων προηγούνται οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC), μόλις 3,7 δευτερόλεπτα από τους δεύτερους Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC), που με τη σειρά τους είναι μόλις 0,2 δευτερόλεπτα μπροστά από τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC).

Πρώτοι Έλληνες οι Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia Rally2 evo) που βρίσκονται στην 19η θέση της γενικής κατάταξης.

Η τρίτη μέρα του 55ου Ράλι Ακρόπολις θα ξεκινήσει με την είσοδο του πρώτου αυτοκινήτου στις 8:32 στην ειδική «Παύλιανη 1», ενώ θα ολοκληρωθεί με την  Ελευθεροχώρι 2». Το πρώτο αυτοκίνητο αναμένεται στο Service Park της Λαμίας λίγο μετά τις 19.00.

SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA: «Μπορώ να είμαι ευχαριστημένος με τη σημερινή μέρα. Έκανα ό,τι μπορούσα. Η ειδική ήταν στεγνή, με χαλαρό χώμα. Ελπίζω να μη χάσαμε σε χρόνο».

LFYN EVANS/SCOTT MARTIN: «Προσπαθήσαμε για ό,τι καλύτερα σήμερα. Θα γυρίσουμε πίσω στο service, και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αύριο».

THIERRY NEUVILLE/MARTIJN WYDAEGHE:«Τίποτα δε δούλεψε σήμερα, είχαμε πολλά προβλήματα. Είμαι περήφανος για το ότι καταφέραμε να συνεχίσουμε. Είδα κόκκινη σημαία από κριτή. Σταματήσαμε να ελέγξουμε ότι όλα είναι καλά».

KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN: «Έχω καλή αίσθηση. Ελπίζουμε ο χρόνος να ήταν καλός. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αύριο».

OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA: «Σήμερα ήταν δύσκολα. Προσπάθησα πολύ στην τελευταία ειδική. Είναι δύσκολο, αλλά θα συνεχίσουμε να πιέζουμε».

GUS GREENSMITH/CHRIS PATTERSON: «Δεν ήταν καλή μέρα. Είχαμε πρόβλημα με τα αμορτισέρ. Θα δούμε τι θα γίνει αύριο».

 DANI SORDO/CANDIDO CARRERA: «Καλή μέρα, χωρίς δράματα. Η ειδική δεν ήταν πολύ καλή για εμάς. Πίστευα ο χρόνος δε θα ήταν καλός. Αύριο είναι μεγάλη μέρα».

 ADRIEN FOURMAUX/RENAUD JAMOUL: «Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα, το αυτοκίνητο είναι τέλειο. Προσπαθήσαμε να βρούμε διαφορετικές ρυθμίσεις για κάθε ειδική. Δεν είναι εύκολο, γιατί δεν έχουμε εμπειρία με το αυτοκίνητο. Μαθαίνουμε, όμως».

PIERRE-LOUIS LOUBET/FLORIAN HAUT-LABOURDETTE: Εγκατέλειψε λόγω σπασμένου συστήματος διεύθυνσης.

Αναλυτικα η 2η ημέρα Ακρόπολις 2021

Η χθεσινή πανηγυρική ατμόσφαιρα πέρασε στην ιστορία, με τη σημερινή, πρώτη καθαρά αγωνιστική μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να πιστοποιεί τη μοναδικότητα του χαρακτήρα του αγώνα.

Δε χρειάστηκαν παρά μόλις οι πρώτες ειδικές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ώστε πληρώματα, ομάδες και θεατές να θυμηθούν ή να μάθουν για ποιο λόγο το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θεωρείται ένας από τους πλέον σκληρούς και εμβληματικούς αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Ένας μαραθώνιος σχεδόν 500 χιλιομέτρων ξεκίνησε νωρίς το πρωί από την καρδιά της Αθήνας με κατάληξη στην πόλη της Λαμίας, όπου και βρίσκεται το ΕΚΟ Service Park. Στο ενδιάμεσο, οδηγοί, συνοδηγοί και αυτοκίνητα δοκιμάστηκαν στο όριο των δυνατοτήτων τους, όταν κλήθηκαν να ξεπεράσουν το εμπόδιο πέντε φημισμένων ειδικών διαδρομών, γνωρίζοντας από νωρίς την απαιτητική πλευρά του αγώνα.

Απέναντι σε αυτή την πρόκληση, τρεις οδηγοί κατάφεραν να αντεπεξέλθουν και, αποφεύγοντας τα τεχνικά προβλήματα, ανταμείφθηκαν με εξαιρετικές επιδόσεις. Kalle Rovanpera (Toyota Yaris WRC), Ott Tanak (Hyundai i20 Coupe WRC) και Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC) προηγούνται στη γενική κατάταξη, με τη μεταξύ τους διαφορά να μην ξεπερνά τα 3,9 δλ., κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο για έναν σκληρό αγώνα όπως είναι το Ακρόπολις!

Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη, όμως, αποτελεί το γεγονός πως σε ένα ράλλυ όπου απαιτείται τεράστια εμπειρία, ένας 21χρονος οδηγός έχει καταφέρει να βρεθεί επικεφαλής στο τέλος του σκέλους. Ο Kalle Rovanpera κινήθηκε εξαιρετικά γρήγορα απέναντι σε οδηγούς με περισσότερες παραστάσεις, και μάλιστα έπειτα από μία σειρά γεγονότων που τον έφεραν να εκκινεί δεύτερος, πίσω από τον Sebastien Ogier.

Ο Γάλλος επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής και ο Εσθονός Ott Tanak ήταν οι δύο οδηγοί που κατάφεραν να παραμείνουν στη μάχη για τη νίκη. Μάλιστα, ο Εσθονός κατάφερε με έναν εξαιρετικό χρόνο στην «Ελάτεια» να προσπεράσει τον Ogier στην κατάταξη και να ολοκληρώσει το σκέλος στη δεύτερη θέση. Κι αυτό, παρόλο που δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένος από το Hyundai i20 Coupe WRC καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, αφού, όπως ανέφερε, δεν αισθανόταν αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι του.

Ο Ogier, από την πλευρά του, για ακόμα μία φορά έκανε επίδειξη της εμπειρίας και της εξαιρετικής στρατηγικής του. Παρά το γεγονός ότι εκκινούσε πρώτος, έχοντας σημαντικό μειονέκτημα «καθαρίζοντας» το δρόμο, έμεινε σε απόσταση βολής από τους κορυφαίους συνδυασμούς. Αντεπιτέθηκε στην ΕΔ 5 Θήβα επιλέγοντας τα πλέον κατάλληλα ελαστικά, με αποτέλεσμα να παραμένει στο κόλπο της νίκης.

Ο Dani Sordo (Hyundai i20 Coupe WRC) κατάφερε να αποφύγει τα προβλήματα και να πλασαριστεί στην τέταρτη θέση, με μοναδική εξαίρεση τα 10 δευτερόλεπτα ποινής για jump start. Πιο πίσω, τα δύο Ford Fiesta WRC της M-Sport συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα, με τον Adrien Fourmaux να επικρατεί μέχρι στιγμής στην εσωτερική μάχη με τον Gus Greensmith.

Βέβαια, ο Sebastien Ogier δε χαμογελάει μόνο για τη μικρή απόσταση που τον χωρίζει από την κορυφή της κατάταξης του αγώνα, αλλά και για το γεγονός ότι οι δύο βασικοί του αντίπαλοι στη διεκδίκηση του τίτλου ήταν αυτοί που αντιμετώπισαν και τα σημαντικότερα προβλήματα σήμερα.

O ομόσταβλός του Elfyn Evans αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) έχασε χρόνο αρχικά από πρόβλημα στα ηλεκτρικά, και ακόμα περισσότερο όταν το i20 WRC έμεινε από υδραυλική υποβοήθηση. Και οι δύο επέστρεψαν στη Λαμία, αλλά πλέον οι ελπίδες τους για διάκριση έχουν ψαλιδιστεί.

Όμορφες μάχες και πλούσιο θέαμα είδαμε στις επιμέρους κατηγορίες, όπως στην WRC2. Εκεί ξεχώρισε η παρουσία του 20χρονου Marco Bulacia, ο οποίος έχει καταφέρει να προηγείται επί του σαφώς πιο έμπειρου Andreas Mikkelsen – αμφότεροι με Skoda Fabia Rally2. Άτυχος στάθηκε ο έτερος διεκδικητής του τίτλου Mads Ostberg (Citroen C3), ο οποίος ταλαιπωρήθηκε όλη την ημέρα από πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης, αλλά και ο Oliver Solberg (Hyundai i20 N Rally2), που εγκατέλειψε από πρόβλημα στην ανάρτηση.

Από ελληνικής πλευράς, ο Γιώργος Κεχαγιάς με το Skoda Fabia Rally2 είναι πρώτος ανάμεσα στα πληρώματα, σημειώνοντας πολύ καλές επιδόσεις σε επίπεδο WRC3, όντας και έκτος στην κατηγορία. Πίσω του ακολουθεί ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Fiesta WRC ’19, ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Βασίλης Βελάνης με Skoda Fabia Rally2, έχοντας κινηθεί πολύ γρήγορα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ανάμεσα στους άτυχους συμπεριλαμβάνονται ο Λάμπρος Αθανασούλας (Hyundai i20 N Rally2) και ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας (VW Polo GTI), που εγκατέλειψαν από κρεμαγιέρα και ανάρτηση, αντίστοιχα.

Αύριο ο αγώνας θα μεταφερθεί στα βουνά της Φθιώτιδας, σε μερικές από τις πλέον κλασικές ειδικές διαδρομές του, που αναμένεται να αποτελέσουν ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση για τα πληρώματα. Ειδικότερα λαμβάνοντας υπόψη πως η κατάσταση του οδοστρώματός τους θα διαφέρει σημαντικά από ό,τι ήταν κατά τις αναγνωρίσεις, όπου σημειώθηκαν βροχοπτώσεις.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!