NEA

Οι Cupra και Seat πρέπει να είναι εντελώς διαφορετικές

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο επικεφαλής των δύο εταιριών στην Βρετανία, Richard Harrison, είπε ότι είναι καλύτερο και για τις δύο εταιρίες να έχουν ξεχωριστές και αυτόνομες γκάμες, καθώς απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό.

Αυτό θα εξυπηρετήσει κατά κύριο λόγο την Cupra που σιγά-σιγά αποκτά την ταυτότητά της στο μεγάλο κοινό, ενώ θα απελευθερώσει και την Seat στα δικά της ηλεκτρικά σχέδια, τα οποία -μεταξύ άλλων- περιλαμβάνουν και έξυπνες ιδέες μικροκινητικότητας, όπως τα ηλεκτρικά σκούτερ.

Βλέπετε, ένα θέμα που ήταν εμφανές στην συνύπαρξη της Cupra με την Seat και αφορούσε την κοινή χρήση των ίδιων μοντέλων, φαίνεται ότι σιγά-σιγά θα αποτελέσει παρελθόν. Η πρακτική αυτή, αν και βολική ώστε να σταθεί στα πόδια της με μία γκάμα η Cupra, πλέον δεν αποδίδει καρπούς για καμία από τις δύο εταιρίες.

Ιδίως για την Cupra η οποία θέλει να κάνει πιο ξεκάθαρο τον διαφορετικό και πιο σπορ χαρακτήρα της, που έγινε πιο ευδιάκριτος με την παρουσία του Formentor. H ιδανική ευκαιρία δίνεται με την έλευση της ηλεκτροκίνησης, καθώς τα δύο νέα μοντέλα της Cupra, το Born και το Tavascan θα έχουν αποκλειστικά τα δικά της σήματα.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!