NEAPINED

Το Solterra είναι το πρώτο ηλεκτρικό Subaru

Το νέο BRZ μπορεί να μην κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Το ίδιο δεν ισχύει και για το Solterra. Το πρώτο ευρείας παραγωγής ηλεκτρικό Subaru που θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη του 2022.

Όπως είναι ήδη γνωστό το Subaru Solterra έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Toyota και μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το bZ4X. Και όπως μας συνηθίζει η Subaru, ακόμη και το πρώτο της ηλεκτρικό -που παρουσίασε στην Ιαπωνία- είναι στάνταρ τετρακίνητο με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και σύστημα μετάδοσης AWD-Χ.

Η συνολική ισχύς διαμορφώνεται στους 218 ίππους και μία μπαταρία λιθίου ιόντων 71,4 kWh προσφέρει αυτονομία έως 460 χιλιόμετρα στο πρότυπο WLTP. Ο on board φορτιστής θα είναι μελλοντικά έως 11 kW (στην Ιαπωνία 6,6 kW) με την ταχυφόρτιση DC να φτάνει τα 150 kW για φόρτιση έως το 80% της μπαταρίας μέσα σε μισή ώρα. Όπως και στο bZ4X θα υπάρχει 1ετής εγγύηση ή 240.000 χιλιόμετρα για την διατήρηση του 90% της μπαταρίας.

Σχεδιαστικά μπορούμε να δούμε πως το βασικό καλούπι του Toyota έχει διατηρηθεί και στο Solterra, το οποίο πρακτικά διαφοροποιείται στα σημεία για να εναρμονιστεί με την υπόλοιπη γκάμα της Subaru. Σχετικά με το μήκος του αμαξώματος είναι ελάχιστα κάτω από τα 4,7 μέτρα.

Το μεταξόνιο είναι στα 2.850 χιλιοστών αποτελώντας μια πρώτη ένδειξη για τους μεγάλους χώρους που θα είναι εφάμιλλοι του Toyota. Πανομοιότυπος είναι και ο διάκοσμος με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγάλη touch-screen για το σύστημα infotainment.


【Specification of SOLTERRA (Japan model, in-house measurement)】

  FWD model AWD model
Length × Width × Height (mm) 4,690 × 1,860 × 1,650
Cabin length (mm) 1,940
Cabin width (mm) 1,515
Cabin height (mm) 1,160 (normal / solar roof)
1,145 (glass roof)
Seating capacity 5
Wheelbase (mm) 2,850
Minimum turning radius (m) 5.7
Minimum ground clearance (mm) 210
Vehicle weight (kg) 1,930~ 2,020~
Gross vehicle weight (kg) 2,205~ 2,295~
Cruising range per charge (WLTC, Japan standard) (km) Approx. 530 Approx. 460
Motor Type AC synchronous electric motor
Maximum output (front motor) (kW) 150 80
Maximum output (rear motor) (kW) 80
Maximum output (system) (kW) 150 160
Main drive battery Type Lithium-ion battery
Total power (kWh) 71.4
Total voltage (V) 355
AC charger maximum output (kW) 6.6
DC charging maximum output (kW) 150
Steering Rack Assist Type electric Power Steering (EPS)
Suspension (Front / Rear) Strut-type coil spring / Double wishbone-type coil spring
Brakes (Front / Rear) Ventilated disc / Ventilated disc
Driveline Front-wheel drive All-wheel drive
Wheel 18 inch 18 inch
20 inch
Tire 235/60R18 235/60R18
235/50R20

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!