ΑΓΩΝΕΣ

Η FIA ξεκινά έρευνα για το τι έγινε με τα safety car στο Άμπου Ντάμπι

Η FIA πρόκειται να διερευνήσει τα γεγονότα γύρω από την αμφιλεγόμενη επανεκκίνηση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι, εν μέσω ανησυχιών ότι η εικόνα της Formula 1 έχει «κλονιστεί» τις τελευταίες ημέρες.

Η απόφαση του διευθυντή αγώνων της F1, Michael Masi, να επιτρέψει μόνο σε επιλεγμένα μονοθέσια να απλωθούν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και να ξαναρχίσουν τον αγώνα παραβλέποντάς τους κανονισμούς, έχει προκαλέσει τεράστια αντίδραση από τους οπαδούς και τα μέσα ενημέρωσης.

Ενώ οι αγωνοδίκες της FIA απέρριψαν μια διαμαρτυρία της Mercedes ότι οι κανονισμοί είχαν παραβιαστεί, καθώς επέμεναν ότι άλλοι κανόνες δίνουν στον Masi τη άδεια εν λευκώ να κάνει ό,τι θέλει με το αυτοκίνητο ασφαλείας, το βασικό διοικητικό σώμα προσπαθεί τώρα να ανταποκριθεί σε ένα αυξανόμενο κύμα κριτική στο άθλημα.

Μετά από συζητήσεις σε μια συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA στο Παρίσι την Τετάρτη, ανακοινώθηκε ότι θα γίνει τώρα μια λεπτομερής ανάλυση για να δουν τι ακριβώς συνέβη και να κινηθούν ανάλογα το 2022.

Σε ανακοίνωσή της, η FIA ανέφερε μια «παρεξήγηση» από οπαδούς και ομάδες σχετικά με τους κανόνες, αλλά τουλάχιστον παραδέχτηκε ότι η κατάσταση πλήττει τη F1.

«Οι συνθήκες γύρω από τη χρήση του safety car μετά το περιστατικό του οδηγού Nicholas Latifi και οι σχετικές επικοινωνίες μεταξύ της ομάδας Race Direction της FIA και των ομάδων της Formula 1, έχουν προκαλέσει σημαντικές παρεξηγήσεις και αντιδράσεις από ομάδες, οδηγούς και οπαδούς της Formula 1», ανέφερε η ανακοίνωση.

«Είναι μια κατάσταση που αμαυρώνει αυτήν τη στιγμή την εικόνα του Πρωταθλήματος και του δέοντος εορτασμού του πρώτου τίτλου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Οδηγών που κέρδισε ο Max Verstappen και του όγδοου συνεχόμενου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Κατασκευαστών που κέρδισε η Mercedes».

Η FIA πρόσθεσε ότι θα συμβουλευτεί ομάδες, συν τους αθλητικούς διευθυντές της F1, για να διασφαλίσει ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν ενόψει της εκστρατείας του 2022. Φυσικά, δεν αλλάζει κάτι για τον φετινό παγκόσμιο πρωταθλητή και στην ιστορία ο τίτλος για το οδηγών του 2021 μπορεί να μείνει ως η μεγαλύτερη αδικία.

«Δεν είναι μόνο η Formula 1 που μπορεί να ωφεληθεί από αυτή την ανάλυση, αλλά και γενικότερα όλα τα άλλα πρωταθλήματα σιρκουί της FIA». Φυσικά δεν αλλάζει κάτι για τον φετινό παγκόσμιο πρωταθλητή και στην ιστορία ο τίτλος για το οδηγών του 2021 μπορεί να μείνει ως η μεγαλύτερη αδικία.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!