NEAPINED

To Nio ET5 πετά το γάντι στο Tesla Model 3

H Nio είναι μια από τις πιο αξιόλογες premium μάρκες στην Κίνα και με το νέο της μοντέλο μας δείχνει πως μπορεί να χτυπήσει ακόμη και την Tesla.

Στην Ευρώπη τη Nio τη γνωρίζουμε περισσότερο από το ρεκόρ που κρατά στο Nurburgring για ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Και παρόλο που δεν υπάρχει καμία εμπορική δραστηριότητα στη γηραιά ήπειρο, στην Κίνα η Nio τα πηγαίνει περίφημα αποτελώντας το αντίπαλο δέος της Tesla.

Ειδικότερα με το ET5 το οποίο αναμένεται να αποσπάσει ένα σημαντικό μερίδιο από τις πωλήσεις του Model 3. Και γιατί όχι αφού έχει μια πολύ ελκυστική σχεδίαση με πολύ μασίφ ανάγλυφο και μια κλειστή μάσκα με πολύ σλιμ προβολείς. Όπως μπορούμε να δούμε οι λαβές στις πόρτες είναι κρυφές και pop-up, ενώ εξίσου αεροδυναμικό πίσω μέρος συμπληρώνει το αμάξωμα με μήκος 4,79 μέτρα.

Στο εσωτερικό μπορούμε να διακρίνουμε μια μίνιμαλ άποψη που συνδυάζει μία μεγάλη κεκλιμένη οθόνη αφής και μια δεύτερη οθόνη 10,2’’ ως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η Nio κάνει λόγο για επαυξημένη πραγματικότητα και πως έχει συνεργαστεί με τη NREAL και τη Nolo για την από κοινού εξέλιξη γυαλιών AR και VR, με την πρώτη να μπορεί να προβάλλει ένα διαδραστικό μέγεθος οθόνης 201 ιντσών σε 6 μέτρα απόστασης και η δεύτερη να προσφέρει ανάλυση και εφέ.

Το ηλεκτρικό σεντάν εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ με το μπροστινό να έχει ισχύ 150 kW και το πίσω 210 kW παράγοντας συνδυαστικά 360 kW (490 ίππους) ισχύος και 700 Nm ροπής. Σύμφωνα με τη Nio τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 4,3 δευτερόλεπτα με τα τετραπίστονα φρένα να εξασφαλίζουν από αυτή την ταχύτητα μια απόσταση ακινητοποίησης στα 33,9 μέτρα.

Σχετικά με την αυτονομία στην έκδοση με την στάνταρ μπαταρία των 75 kWh προσφέρονται 550 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον… αισιόδοξο κινεζικό κύκλο μέτρησης), ενώ με την μπαταρία 100 kWh η εμβέλεια ξεπερνά τα 700 χλμ.. Το εντυπωσιακό είναι πως υπάρχει και έκδοση Ultralong με μπαταρία 150 kWh για περίπου 1.000 χλμ. με μία φόρτιση.

Στην Κίνα οι πωλήσεις του ET5 θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2022. Και στην περίπτωση που το αυτοκίνητο πληροί τις σχετικές νόρμες και τις προδιαγραφές για υψηλά αποτελέσματα στον Euro NCAP, δεν αποκλείεται έως τότε η εισαγωγή του και στην Ευρώπη.

Μάλιστα, το μεγαλύτερο ET7 που θα ξεκινήσει και αυτό να πωλείται στην Κίνα το ερχόμενο φθινόπωρο θα πωλείται σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης, όπως είναι της Γερμανίας, της Νορβηγίας, της Ολλανδίας, της Σουηδίας κ.α. Ενδιαφέρον, δε νομίζετε;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button