NEA

Το Toyota Probox είναι ένα από τα πιο παλιά σύγχρονα μοντέλα

Το πολυχρηστικό βρίσκεται στην παραγωγή από το 2002 με την παραγωγή του συνεχίζεται αδιάλειπτα εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες. Και θα συνεχιστεί για αρκετό καιρό ακόμα, αποτελώντας μία ιδανική λύση για ένα φθηνό μεταφορικό μέσο.

Μέσα σε αυτή την εικοσαετία υπήρξαν ελάχιστες αλλαγές, με σημαντικότερη αυτή που έγινε το 2017 με την προσθήκη μία πιο πολυτελούς έκδοσης. Η πολυτέλεια έγκειται στο ότι προστέθηκαν ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και φιμέ τζάμια πίσω.

Τα κομφόρ στο εσωτερικό είναι περιορισμένες, με την σχεδίαση να θυμίζει δεκαετία του 90 και ελάχιστες παροχές. Δεν υπάρχει φυσικά σύστημα πολυμέσων ενώ ακόμα και το ηχοσύστημα απουσιάζει, έτσι ώστε να το επιλέξει ο ιδιοκτήτης μετά την αγορά.

Το Probox διαθέτει επίσης δυνατότητα τετρακίνησης (κάτι που εκτιμούν ιδιαίτερα οι μικροί έμποροι και οι μεταφορείς στην Ιαπωνία) και αυτόματο κιβώτιο CVT. Όσο για την τιμή του, η βασική έκδοση στην Ιαπωνία κοστίζει 11.500 ευρώ ενώ η πιο πλούσια, με κάποια συστήματα υποβοήθησης του οδηγού φθάνει στα 15.600 ευρώ.

Το μήκους 4,195 μέτρων αμάξωμα έχει μεταξόνιο που φθάνει στα 2,55 μέτρα, τιμή ιδιαίτερα ικανοποιητική ώστε να εξασφαλιστούν εξαιρετικοί χώροι για επιβάτες. Μεγάλο είναι και το πορτμπαγκάζ, με δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων.

Πάντως στα μηχανικά μέρη υπάρχει μία μεγάλη δόση εκσυγχρονισμού, με υβριδικό σύστημα και κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 100 ίππους. Υπάρχουν δύο ακόμα επιλογές, βενζίνης 1,3 λίτρων και 95 ίππους και 1,5 λίτρων με 109 ίππους.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!