TRENDINGΔΟΚΙΜΕΣ

Renault Twingo 1.0 65 PS [mini test]

Το πισωκίνητο μικρό διατίθεται μονάχα με ατμοσφαιρικό 1.000άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 65 ίππων και αποτελεί μια πρώτης τάξεως λύση για τον αστικό Γολγοθά mμε τον οποίο όλοι ερχόμαστε αντιμέτωποι.

Όχι ότι λύνεται τόσο εύκολα το πρόβλημα του κυκλοφοριακού συνωστισμού που ζούμε, αλλά η αλήθεια είναι πως το μήκους 3.615 μέτρων γαλλικό μικρό με το κοφτερό τιμόνι (4,3 μέτρα κύκλο στροφή) και τη φινετσάτη εμφάνιση μπορεί να κινηθεί ευέλικτα, να χωρέσει κάπου με ευκολία και φυσικά να καταναλώσει λιγότερα από 6,5 λίτρα/100 χλμ. Μάλιστα το μακρύ μεταξόνιο έχει… ανοίξει το δρόμο για τη συνύπαρξη τεσσάρων επιβατών με αξιοπρεπή χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους αλλά και 188 λίτρα για αποσκευές που μάλιστα μπορούν να αυξηθούν ακόμη λίγο αν μετακινηθούν τα πίσω καθίσματα.

Το όμορφο Twingo (ο χρωματισμός Mango είναι η μισή του γοητεία) βγάζει έναν συνδυασμό ρετρό και μοντέρνου στοιχείου, με το εσωτερικό πάντως να είναι λιτό μεν, ποιοτικό δε, με έμφαση στην εργονομία και την ευκολία με την οποία μπορείς να χειριστείς την οθόνη αφής 7 ιντσών ή και οποιαδήποτε άλλη λειτουργία.

Το γαλλικό μίνι έχει εξελιχθεί παράλληλα με το πεντάθυρο Smart και ως εκ τούτου εκτός από πισωκίνητο έχει τοποθετημένο και τον κινητήρα στο πίσω μέρος. Αυτό μπορεί να γίνεται αντιληπτό στους πίσω επιβάτες κάποιες φορές, όμως η όχληση σταματά κάπου εκεί αφού αν ανοίξεις το κάλυμμα του κινητήρα θα καταλάβεις πόση σημασία έχει δοθεί στο κομμάτι της ηχομόνωσης.

Στο δρόμο το ευέλικτο μικρό δείχνει την γερμανική καταγωγή του καθώς είναι σχετικά στιβαρό για το μέγεθος του και αποπνέει σιγουριά με αξιοπρεπέστατη συμπεριφορά πλαισίου-ανάρτησης.

Οι 65 ίπποι ακούγονται λίγοι, όμως στην πράξη αποδεικνύονται επαρκέστατοι για το ελαφρύ του αμάξωμα και δε νοιώθεις μέσα στην πόλη πως χρειάζεσαι κάτι περισσότερο. Ο συμπλέκτης είναι πανάλαφρος σε αίσθηση όπως και το τιμόνι, γεγονός που βοηθά αρκετά σε περιπτώσεις ο/η οδηγός δεν… περνά χρόνο στο γυμναστήριο, ενώ και οι αλλαγές στο 5άρι σασμάν γίνονται με ευκολία και σχετική ακρίβεια.

Συμπερασματικά, το Twingo είναι ένα «αστεράκι» μέσα στην πόλη. Διαθέτει στυλ όπως πχ ένα Fiat 500, με τη διαφορά όμως ότι οι χώροι, η πρακτικότητα και η πεντάθυρη φύση του το κάνουν άκρως ελκυστικό. Βέβαια ζητάει σχεδόν 13.000€ που δεν είναι λίγα, ωστόσο το συνολικό του πακέτο κάνει το γαλλικό μικρό να τα αξίζει και με το παραπάνω.  

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button