NEAPINED

Google Trends: Ποια μάρκα αυτοκινήτου έψαξαν πιο πολύ από όλες στο διαδίκτυο;

Είναι η Ferrari; Μήπως η Lamborghini; H Tesla ή ίσως κάποια άλλη εταιρία ηλεκτρικών; Λοιπόν, τις περισσότερες αναζητήσεις τις είχε και πάλι η Toyota!

Τις περισσότερες αναζητήσεις στο διαδίκτυο για πέρυσι τις έχει η Toyota. Το αποτέλεσμα αυτό δεν πρέπει να μας εκπλήσσει αφού τα τελευταία χρόνια (το 2018 και το 2020, το 2019 ήταν η BMW) η ιαπωνική εταιρία ήταν επίσης η πρώτη εταιρία που έψαξαν περισσότερο οι χρήστες στο διαδίκτυο.

Συγκεκριμένα, η Toyota είχε τις περισσότερες αναζητήσεις σε 47 από τις 154 χώρες από τις οποίες συγκεντρώθηκαν στοιχεία από το Google Trends. Μια εντυπωσιακή επίδοση αφού αντιστοιχεί στο 31% των συνολικών αναζητήσεων γύρω από αυτοκίνητα.

Η εταιρία που ακολουθεί είναι η ΒΜW (ήταν δημοφιλέστερη στο “γκουγκλάρισμα” το 2019) με τις περισσότερες αναζητήσεις σε 118 χώρες. Όπως θα δείτε στην παρακάτω εικόνα η Mercedes ήρθε για μία ακόμη φορά 3η, χάρη κυρίως στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.

Η Audi βελτίωσε την παρουσία της ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση, όντας πρώτη εταιρία σε αναζητήσεις σε 11 χώρες. Η Tesla που συμμετείχε για πρώτη φορά στην έρευνα φέτος δεν τα πήγε τόσο καλά με πρωτιά σε μόλις πέντε χώρες (μεταξύ αυτών την Κίνα). Για πρώτη φορά πήρε πρωτιά σε χώρα η Mazda και η Rolls-Royce.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button