NEATRENDING

«Απάτη» τα plug-in υβριδικά οχήματα σύμφωνα με ελβετική μελέτη

Το ελβετικό καντόνι του Valais έχει αφαιρέσει τις επιδοτήσεις για plug-in υβριδικά οχήματα μετά από μια έκθεση που έδειξε ότι προσέφεραν ελάχιστα οφέλη όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου στους ορεινούς δρόμους.

Αυτή η μελέτη πραγματοποιήθηκε κατόπιν αιτήματος των αρχών του Valais από την εταιρεία Impact Living. Σύμφωνα, λοιπόν, με αυτή τη μελέτη, «τα ποσοτικά αποτελέσματα (μετρήσεις της πραγματικής κατανάλωσης καυσίμου) δείχνουν ότι τα plug-in υβριδικά οχήματα δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις τους και προσφέρουν μόνο πολύ μικρά πλεονεκτήματα (αν υπάρχουν) σε σύγκριση με έναν συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ένας από τους συγγραφείς της μελέτης, ο Marc Muller, ένας ενεργειακός μηχανικός, είπε στο ελβετικό δημόσιο ραδιόφωνο RTS ότι αυτά τα οχήματα είναι «μια απάτη των προτύπων CO2, των κλιματικών στόχων και των καταναλωτών!».

Η μελέτη δείχνει ότι τα plug-in, στην πραγματικότητα της τοπογραφίας του Valais, μιας πολύ ορεινής περιοχής, «εκπέμπουν έως και σχεδόν 4 φορές περισσότερο CO2 από αυτό που διαφημίζουν» οι κατασκευαστές. Σύμφωνα με τη μελέτη, «ακόμα και ένας οδηγός με σταθμούς φόρτισης στο σπίτι και στη δουλειά και να κάνει σύντομα ταξίδια δεν αγγίζει τις δηλώσεις των κατασκευαστών».

«Τα υβριδικά οχήματα συχνά διαφημίζονται από τους κατασκευαστές ως οχήματα 1,5-2,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, αλλά στην πραγματικότητα καταναλώνουν μεταξύ 4 και 7 λίτρων, όπως τα οχήματα ντίζελ», είπε ο Muller. , στο RTS. Η Valais, η οποία χρηματοδότησε τη μελέτη Impact Living, έχει ήδη αφαιρέσει τις επιδοτήσεις για αυτά τα οχήματα.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button