PINEDΔΟΚΙΜΕΣ

Suzuki Ignis 1.2 Hybrid CVT [mini test]

Είναι πρακτικό και ευέλικτο, δείχνει τζιποειδές, κινείται εντός και εκτός αστικού ιστού με άνεση και διεκδικεί μερίδιο στην αγορά των αυτοκινήτων πόλης. Το φρεσκαρισμένο Ignis είναι μια μοδάτη πρόταση σε SUV με μίνι διαστάσεις.

Από το 2016 που λανσαρίστηκε μέχρι και σήμερα το Ignis έχει προσθέσει λειτουργικές ευκολίες για την άνετη μετακίνηση στην πόλη. Μια τέτοια είναι και το νέο της αυτόματο κιβώτιο μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) , που συνδυάζεται με το ήπια 12βολτο υβριδικό σύστημα της Suzuki, με πολύ καλά αποτελέσματα στην οικονομία καυσίμου. Να υπενθυμίσουμε ότι μέχρι πρότινος το Ignis «φόραγε» ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (ρομποτιζέ) κιβώτιο πέντε σχέσεων με την κωδική ονομασία AGS. 

Παραμένοντας στα μηχανολογικά, να επισημάνουμε ότι το Ignis που δοκιμάσαμε εξοπλίζεται με τον τετρακύλινδρο 1.2 DualJet, με διπλά μπεκ ψεκασμού, μεταβλητό χρονισμό, απόδοσης 83 ίππων και ροπή στα 107 Nm. Αναφορικά με την εμπλοκή του mild hybrid συστήματος, αυτή γίνεται από ένα ηλεκτρικό μοτεράκι BISG (ιμάντα/ γεννήτριας) με 3,1 ίππους και 50 Nm.  Το εν λόγω μοτέρ, συνδυάζεται με μπαταρία 10 Ah (αντί για 3 Ah), η οποία του επιτρέπει να εμπλέκεται πιο συχνά, αν και πάντα σε χαμηλές και μεσαίες στροφές (μέχρι τις 4.000 rpm).

Στην πράξη ο οδηγός θα εκτιμήσει την ξεκούραστη οδήγηση που συνεπάγεται από την ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου, την άνετη και καλή οδηγική συμπεριφορά του Ignis και την ίδια στιγμή δεν θα σκεφτεί πως θα διαβεί τις λακκούβες των αστικών δρόμων. Τα 18 εκατοστά από το έδαφος, πέραν την υψομετρικής υπεροχής στην θέαση δίνουν και ένα πλεονέκτημα έναντι των κακοτεχνιών.

Εντός πόλης το  Suzuki Ignis 1.2 Hybrid CVT κινείται σβέλτα και το CVT φροντίζει για τη γραμμική απόδοση των 82 ίππων. Παρά το τετράγωνο σχήμα του, το Ignis πατάει πολύ καλά στον αυτοκινητόδρομο και με ταχύτητες στα 130 χλμ./ώρα δεν αντιμετωπίζει προβλήματα από πλευρικούς ανέμους και τυχόν “ψαρέματα” στο σύστημα διεύθυνσης.

Εκεί όμως που το Suzuki Ignis διεκδικεί τα εύσημα είναι η άνεση στο εσωτερικού του. Το μήκος των 3,700 μέτρων με μεταξόνιο στα 2.435 χλστ. διασφαλίζουν άνετες μετακινήσεις τηρουμένων των αναλογιών του αυτοκινήτου. Η μεγάλη απόσταση του «ουρανού» από τα κεφάλια των επιβατών, αλλά και το μεγάλο μεταξόνιο προσφέρει άνετες μετακινήσεις για 4 άτομα. Ο δε χώρος αποσκευών είναι στα 260 λίτρα και φυσικά αυξάνεται με τη «ρήξη» των διαιρούμενων καθισμάτων.

Με τιμή εκκίνησης τα 14.400 ευρώ για το Suzuki Ignis 1.2 Hybrid αλλά και τα 17.310 ευρώ για αυτό με το  κιβώτιο CVT αποτελεί μια πρόταση που φιλοδοξεί να εδραιωθεί ως το φθηνότερο SUV της εγχώριας αγοράς.

Τεχνικά χαρακτηριστικά   Suzuki Ignis 1.2 Hybrid CVT
Κινητήρας1.197 κ. εκ., τετρακύλινδρος
Ισχύς, Ροπή83 ίπποι, 107 Nm
0-100, Τελική12, 4 δλ., 155 χλμ./ώρα
Κατανάλωση εργοστασιακή / δοκιμής5,4 – 5,5 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπή CO2122 – 124 γραμμ./χλμ.
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)3.700 / 1.690 / 1.605 χλστ.
Χώρος αποσκευών260 λίτρα
Τιμή πώλησης έκδοσης δοκιμήςΑπό 17.310€

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!