Το νέο Austral θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές από το φθινόπωρο σε τρεις ήπια υβριδικές εκδόσεις και δύο πλήρως υβριδικές E-Tech.
Μετά από αρκετά teaser στοιχεία η Renault δίνει στη δημοσιότητα όλες τις πληροφορίες γύρω από το νέο της SUV που αντικαθιστά το Kadjar και τοποθετείται ευθέως απέναντι στα Nissan Qashqai, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Peugeot 3008, VW Tiguan κ.α.
Όπως ήταν αναμενόμενο η «sensual tech» σχεδίαση του Austral συνδυάζει το ελκυστικό στιλ που είδαμε για πρώτη φορά στο Captur μέχρι την εξέλιξή του στο ηλεκτρικό Megane E-Tech. Το μπροστινό μέρος ξεχωρίζει από την σχεδόν κάθετη μάσκα με το όμορφο πλέγμα που εκτείνεται μέχρι τους προβολείς με το LED μπούμερανγκ.
Το ίδιο και πιο έντονο στιλ έχει υιοθετηθεί και για τα πίσω φωτιστικά σώματα που σχηματίζουν σχεδόν μια ενιαία λωρίδα που διακόπτεται πάνω από το νέο λογότυπο της μάρκας. Στη δυναμική όψη του Austral συμβάλλουν τόσο οι κοντοί πρόβολοι όσο και η κλίση της οροφής προς τα πίσω.
Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,51 μέτρα, το πλάτος στα 1,83 μέτρα και το ύψος στα 1,62 μέτρα. Όσο για την απόσταση από το έδαφος είναι στα 17 εκατοστά. Το μεταξόνιο των 2,67 μέτρων προμηνύει καλούς χώρους και παρόμοιους με του Nissan Qashqai. Άλλωστε δεν είναι μυστικό πως τα δύο SUV μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη, οπότε αναπόφευκτα και τα μεγέθη είναι πάνω-κάτω τα ίδια.
Στο εσωτερικό συναντάμε μια πολύ high-tech εκτέλεση στο πρότυπο του OpenR, την οποία είχαμε δει για πρώτη φορά στο Megane E-Tech. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 12,3’’, ενώ η κεντρική οθόνη αφής είναι στις 12’’ με την Renault να στέκεται ιδιαίτερα στο head-up display με διαγώνιο 9,3’’.
Οι βασικές εκδόσεις έχουν μια μικρότερη touch-screen στις 9’’, ενώ οι Γάλλοι στέκονται ιδιαίτερα στον εσωτερικό φωτισμό, στις πολλές θήκες για μικρό-αντικείμενα και στην πλήρη υποστήριξη σε συνδεσιμότητα. Όσο για το χώρο για τις αποσκευές υπάρχουν 500-575 λίτρα (ανάλογα με την θέση του πίσω συρόμενου καθίσματος) για τις mild hybrid εκδόσεις και 430-555 λίτρα για τις E-Tech.
Στο σημείο αυτό να πούμε πως το Austral είναι το πρώτο μοντέλο της Renault (και γενικότερα του ομίλου) που βασίζεται στην εξελιγμένη πλατφόρμα CMF-CD.
Στην βάση της γκάμας υπάρχει ένας νέος τρικύλινδρος turbo στα 1.200 κ.εκ. που αποδίδει 130 ίππους και έχει ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V. Στη συνέχεια συναντάμε δύο ισχυρότερες τετρακύλινδρες εκδόσεις στα 1.300 κ.εκ. με 12βολτο ήπια υβριδικό σύστημα που αποδίδουν 140 και 160 ίππους με μηχανικό 6άρι κιβώτιο ή αυτόματο X-Tronic (στάνταρ στην μεγάλη έκδοση).
Οι πλήρως υβριδικές εκδόσεις βασίζονται στον 1.200άρη κινητήρα που συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, μπαταρία λιθίου 1,7 kWh/ 400 V και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Η βασική full-hybrid έκδοση αποδίδει 160 ίππους και η ισχυρότερη 200 ίππους. Σύμφωνα με την Renault το 80% της κίνησης στην πόλη μπορεί να γίνεται με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ η μέση κατανάλωση ξεκινά από 4,6 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπή CO2 από 105 γρ./χλμ.
Εννοείται πως η λίστα με τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνει όλα τα καλά, ενώ το Multi Sense προσφέρει διάφορε προφίλ κίνησης. Να πούμε πως όλα τα Austral είναι προσθιοκίνητα, ενώ δεν υπάρχει ντίζελ έκδοση. Όσον αφορά στην πίσω ανάρτηση υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας, με εξαίρεση τις εκδόσεις 4Control (με ενεργητική τετραδιεύθυνση) που έχουν πολλαπλούς συνδέσμους.