NEAPINED

Suzuki Vitara: Διαθέσιμο με νέο υβριδικό κινητήρα 1.5 DualJet

Ο νέος κινητήρας 1,5 λίτρων ισχύος 116 ίππων προσφέρει υψηλή οικονομία καυσίμου, χαμηλές εκπομπές ρύπων, ισχυρές επιδόσεις και άφθονη απόδοση ροπής.

Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία: “Διαθέσιμο είναι το Vitara με το νέο υβριδικό ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.5 DualJet που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα (MGU), αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AGS και την μπαταρία ιόντων λιθίου 140V. Ο ηλεκτροκινητήρας MGU επιτρέπει την ηλεκτρική οδήγηση (EV) τροφοδοτώντας το όχημα και βοηθώντας τον κινητήρα να επιταχύνει. Επιτρέπει επίσης την ηλεκτρική οδήγηση (EV) και προσθέτει επιπλέον ροπή κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων προκειμένου να επιτυγχάνεται πιο ομαλή επιτάχυνση.

H απόδοση καυσίμου επιτυγχάνεται μέσω διαφόρων χαρακτηριστικών. Κοντά στις βαλβίδες εισαγωγής τοποθετούνται διπλά μπεκ ψεκασμού καυσίμου και ο λόγος συμπίεσης αυξάνεται για αποτελεσματικότερη χρήση καυσίμου. Οι θερμοκρασίες καύσης μειώνονται και η απώλεια άντλησης μειώνεται από το σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR). Επιπλέον, ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής βελτιστοποιείται με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT).

Όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα, ο ηλεκτροκινητήρας MGU χρησιμοποιεί την ισχύ του κινητήρα για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια (φορτίζοντας την μπαταρία) προκειμένου να επεκταθεί το εύρος και η συχνότητα της ηλεκτρικής οδήγησης και να επιτευχθεί μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αθόρυβη οδήγηση. Κατά την επιβράδυνση, πραγματοποιείται ανάκτηση κινητικής ενέργειας η οποία εξασφαλίζει την επαναφόρτιση της μπαταρίας και τη διατήρηση της επαρκούς ισχύος της”.

Οι τιμές για το Vitara 1.5 4×2 ξεκινούν από τις 24.000 ευρώ και για το Vitara 1.5 4×4 από τις 26.800 ευρώ. Συνεχίζει κανονικά η έκδοση 1.4 με τον turbo κινητήρα. Κατεβάστε εδώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Suzuki Vitara, εδώ τον τιμοκατάλογο της Suzuki.

Το νέο Vitara Hybrid με μια ματιά:

Kινητήρες

  • Κ15C (εξέλιξη K15B του Jimny), 4 κύλινδρος, 16 βάλβιδος, υψηλή σχέση συμπίεσης (13,0 : 1,0)
  • MGU, ηλεκτροκινητήρα 33 hp & με ροπή 60 Nm

Μπαταρίες:

  • 1 υψηλής τάσης 140V για την κίνηση του MGU
  • 2 x 12V (1 ιόντων λιθίου και 1 μολύβδου)

Κιβώτιο ταχυτήτων 6AGS με paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων με σκοπό να υπάρχει γραμμική επιτάχυνση.

Ηλεκτροκίνηση EV:

  • Μέγιστη απόσταση έως 4,5 χλμ αναπτύσσοντας ταχύτητα έως 60 χλμ./ώρα
  • Μέγιστη ταχύτητα με ηλεκτρική ενέργεια έως 80 χλμ./ώρα
  • Κατά την επιβράδυνση με ταχύτητες <135 χλμ./ώρα ενεργοποιείται το EV mode.

H φόρτιση της μπαταρίας επιτυγχάνεται με 2 τρόπους:

  • Ανάκτηση κατά το φρενάρισμα ή αφήνοντας το πόδι από το γκάζι.
  • Όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης κινεί το όχημα χωρίς ιδιαίτερο φορτίο, δίνει κίνηση και στον MGU για φόρτιση της μπαταρίας.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!