Μακρύς και δύσκολος φαίνεται να είναι ο δρόμος της διάδοσης της ηλεκτροκίνησης στην ΕΕ, αν λάβουμε υπόψη τα πρόσφατα στοιχεία των ευρωπαίων κατασκευαστών.
Συγκεκριμένα, μόλις το 1,2% του στόλου επιβατικών αυτοκινήτων που κυκλοφορεί μέχρι σήμερα στην ΕΕ είναι σήμερα υβριδικά – ηλεκτρικά. Στο μεταξύ , τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία και τα plug-in υβριδικά έχουν αυξηθεί από 0,4% το 2019 σε 1,1% το 2020.
Παρά την έντονη αύξηση των πωλήσεων που παρατηρήθηκε τα τελευταία χρόνια, τα επιβατικά αυτοκίνητα με εναλλακτική κίνηση εξακολουθούν να αποτελούν μόνο το 5,3% του συνολικού στόλου αυτοκινήτων της ΕΕ.
- Το 91,2% του στόλου των ημιφορτηγών της ΕΕ λειτουργεί με ντίζελ και μόλις το 0,4% των φορτηγών στην ΕΕ είναι ηλεκτρικά με μπαταρία.
- Το 96,3% όλων των φορτηγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση κινούνται με ντίζελ, ενώ η βενζίνη είναι λιγότερο από το 1% του στόλου.
- Τα ντίζελ λεωφορεία αντιπροσωπεύουν το 93,5% του στόλου της ΕΕ, με μόνο το 0,9% να είναι ηλεκτρικά με μπαταρία και το 1,4% υβριδικά.
- Τέλος τα ντίζελ λεωφορεία αντιπροσωπεύουν το 93,5% του στόλου της ΕΕ, με μόνο το 0,9% να είναι ηλεκτρικά με μπαταρία και το 1,4% υβριδικά.