Η νέα έκδοση της GR Supra με το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ονομάζεται Live Lightweight και ξεχωρίζει από την κόκκινη επωνυμία στο πίσω μέρος.
Επιτέλους, μετά από τρία χρόνια η Supra αποκτά manual κιβώτιο. Αλλά προς έκπληξη όλων το νέο 6άρι σασμάν δεν συνδυάζεται με το δίλιτρο τετρακύλινδρο μοτέρ, αλλά με τον τρίλιτρο εξακύλινδρο των 340 ίππων.
To νέο iMT τεχνολογίας κιβώτιο έχει έξυπνη διαχείριση αφού συγχρονίζει τις σ.α.λ. του μοτέρ στα «κατεβάσματα», ενώ υπάρχει και πρόγραμμα Sport. Μάλιστα, το κιβώτιο αυτό φιγουράρει και στα άλλα δύο σπορ μοντέλα της Toyota, το GR86 και GR Yaris.
Από κει και πέρα οι Ιάπωνες επέλεξαν πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης, πιο σπορ ρυθμίσεις για την ανάρτηση καθώς και για το σύστημα διεύθυνσης προκειμένου να γίνει πιο άμεσο, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στο ESP.
Επίσης, ενδιαφέρον έχει το ότι οι μηχανικοί της Toyota έκαναν προσπάθειες για να μειώσουν συνολικά το βάρος σε σχέση με την αυτόματη εκδοχή. Κάτι που πέτυχαν εξοικονομώντας περίπου 40 κιλά.
Στο εσωτερικό η μόνη ουσιαστική αλλαγή είναι η διαφοροποιημένη κεντρική κονσόλα προκειμένου να διευκολύνονται οι αλλαγές. Χαρακτηριστικό είναι πως η Toyota αναφέρει πως στο εξής η manual Supra θα είναι η δημοφιλέστερη επιλογή.