NEAPINED

To νέο Range Rover Sport ξεπερνά την κατοστάρα

Το νέο Range Rover Sport αναμένεται στην χώρα μας μετά το καλοκαίρι με την βασική τιμή για την έκδοση με τον κινητήρα diesel D250 να ξεκινά από τις 111.115 ευρώ.

Το Range Rover Sport περνάει στην τρίτη του γενιά, αναβαθμισμένο τεχνολογικά, με κορυφαία πολυτέλεια στο σαλόνι και νέο design στο αμάξωμα, δανειζόμενο κατά βάση στοιχεία που υπάρχουν και στη πέμπτη γενιά του Range Rover που παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες και επίσημα στην χώρα μας.

Σχεδιαστικά ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με το Range Rover, με νέα μάσκα η οποία χαρακτηρίζεται από τα πολύ λεπτά LED φωτιστικά σώματα και την χαρακτηριστική μάσκα. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το πίσω μέρος, με τις καθαρές γραμμές και την ενιαία φωτιζόμενη μπάρα να διατρέχει όλο το πλάτος του αμαξώματος, με ενσωματωμένο το όνομα του μοντέλου.

Νέο είναι και το σαλόνι, το οποίο εστιάζει στην αίσθηση της πολυτέλειας αλλά και της τεχνολογικής αναβάθμισης. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 13,7 ιντσών είναι καινούργιος και έχει δεκάδες δυνατότητες παραμετροποίησης, ενώ της εντυπώσεις κλέβει η κυρτή οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων Pivi Pro των 13,1 ιντσών.

Το νέο Range Rover Sport εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα για την ασφάλεια και την ψηφιακή διασύνδεση των επιβατών, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην επιλογή των υλικών που πέρα από ποιοτικά είναι και οικολογικά. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι μεγαλύτεροι για εκείνους που κάθονται στα πίσω καθίσματα ενώ αυξημένος κατά 55 λίτρα είναι και ο χώρος των αποσκευών.

Το νέο Range Rover Sport βασίζεται στην πλατφόρμα MLA-Flex με μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Παράλληλα διατίθεται νέα ενεργητική ανάρτηση Dynamic Air Suspension η οποία έχει την δυνατότητα σε συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης να “διαβάζει” τον δρόμο και να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες. Υπάρχει επίσης και σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών που μειώνουν μέσω ηλεκτρικού κυκλώματος τις κλίσεις του αμαξώματος.

Υπάρχει επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης που αυξάνει την ευελιξία και μειώνει τον κύκλο στροφής κάτω από τα 11 μέτρα και Torque Vectoring με βάση τα φρένα, έτσι ώστε το μεγάλο σε όγκο όχημα να στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια στις κλειστές στροφές. Διατίθεται επίσης η εξελιγμένη τετρακίνηση iAWD με έξτρα δυνατότητα για Adaptive Cruise Control και εκτός ασφάλτου.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, υπάρχει μία μεγάλη γκάμα κινητήρων με ηλεκτρική υποβοήθηση η οποία αποτελείται από πέντε ήπια υβριδικά μοτέρ βενζίνης και diesel, δύο plug-in υβριδικά και ένας νέος V8 Twin Turbo.

Oι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις που βασίζονται στον τρίλιτρο εξακύλινδρο βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα έχουν συνδυαστική απόδοση στους 510 και 440 ίππους με ροπή στα 560 Nm. Οι επιδόσεις είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 5,4΄΄ και 5,8΄΄ αντίστοιχα.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση P530 με τον Twin Turbo V8 να αποδίδει 530 ίππους και 750 Nm ροπής, με την επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση να γίνεται σε 4,5 δευτερόλεπτα.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!