NEAPINED

BMW M4 CSL με στήσιμο πίστας και 100 κιλά λιγότερα [video]

Η γερμανική εταιρία ανακοινώνει τη M4 CSL επαναφέροντας τα θρυλικά λογότυπα μετά από 50 χρόνια που παρουσιάστηκε η 3.0 CSL.

Η παραγωγή της M4 CSL θα περιοριστεί σε μόλις 1.000 αυτοκίνητα οπότε αντιλαμβάνεστε τι ειδικό βάρος έχει αυτή η συλλεκτική έκδοση της οποίας τα αρχικά προέρχονται από τις λέξεις «Competition, Sport και Light weight». Μάλιστα, στο τέλος θα δείτε πως ένα βίντεο πως η M4 CSL είναι το ταχύτερο εργοστασιακό BMW στο Nurburgring με χρόνο 7 λεπτά και 15,677 δευτερόλεπτα.

Γιατί όχι αφού ο twin-turbo Β58 τρίλιτρος εξακύλινδρος σε σειρά αποδίδει 550 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 650 Nm στις 2.750-5.950 σ.α.λ. Όλα περνούν στους πίσω τροχούς μέσω του κιβωτίου M Steptronic με τις 8 σχέσεις. Και κάπως έτσι το «0-100» ολοκληρώνεται σε 3,7 δεύτερα με το «0-200» να διαρκεί μόλις 10,7 δεύτερα.

Πέρα από το στήσιμο που έχει ενισχυθεί σε όλα τα σημεία (πιο σφιχτή ανάρτηση, ενισχυμένα φρένα, θολόμπαρες, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ κ.α.), η M4 CSL ζυγίζει 100 κιλά λιγότερα από την συμβατική της έκδοση.

Συγκεκριμένα, δεν ξεπερνά τα 1.625 κιλά έχοντας γίνει περικοπές π.χ. 21 κιλών στο σασί χάρη στις ελαφρύτερες ζάντες, δισκόφρενα, ελατήρια, στο καπό κ.α. με την εκτενή χρήση ανθρακονήματος. Στο εσωτερικό τα μπάκετ εξοικονομούν περίπου 24 κιλά, ενώ τα αφαιρούμενα πίσω καθίσματα και οι ζώνες εξοικονομούν ακόμη 21 κιλά.

Στο εσωτερικό της M4 CSL ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα από ανθρακόνημα και το σπορ τιμόνι με την επένδυση από αλκαντάρα. Το σύστημα infotainment έχει και ειδικές λειτουργίας για τη χρήση σε πίστα, ενώ τα προγράμματα οδήγησης είναι τρία, τα Road, Sport και Track και επιλέγονται από το μπουτόν M Mode στο τιμόνι.



Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button