ΑΓΩΝΕΣ

GP Βρετανίας: Η ταχύτητα συναντά την ιστορία του Silverstone

Η Ferrari βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σημείο αφού οποιοδήποτε λάθος ή αστοχία θα την απομακρύνει ακόμη περισσότερο από τον τίτλο. Μικρότερο είναι το άγχος της Red Bull που βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα.

Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, το  Silverstone, μαζί με τη Suzuka στην Ιαπωνία και το Spa στο Βέλγιο θέτουν τις υψηλότερες ενεργειακές απαιτήσεις από τα ελαστικά. Φυσιολογικά επελέγησαν οι πιο σκληρές γόμες στη γκάμα: C1 ως P Zero λευκή/σκληρή, C2 ως P Zero κίτρινη/μέση και C3 ως P Zero κόκκινη/μαλακή. Είναι η 3η φορά μέσα στη χρονιά που επιλέγεται αυτός ο συνδυασμός.

Οι στροφές υψηλής ταχύτητας και ενέργειας όπως το σύμπλεγμα Maggotts και Becketts δεν είναι η μόνη πρόκληση που προσφέρει το  Silverstone: Ο καιρός είναι ευμετάβλητος και μπορεί να συναντήσεις από λαμπρό ήλιο ως βαριά βροχή.

Πέρυσι ο νικητής υιοθέτησε στρατηγική δυο αλλαγών: Η πρώτη έγινε υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας που υιοθετήθηκε μετά τη σύγκρουση των Lewis Hamilton, Max Verstappen. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί συμπλήρωσαν δυο μέρη αγώνα με τη μέση γόμα και ένα τελευταίο μέρος με τη σκληρή γόμα. Φέτος οι γόμες και οι σκελετοί είναι τελείως διαφορετικές. Δεν υπάρχει κατατακτήριος αγώνας, αυτό είχε παίξει ρόλο στην περσινή στρατηγική.

Mario Isola, Διευθυντής Motosrpost Pirelli: “Στο Βρετανικό Grand Prix παρουσιάστηκε πέρυσι η νέα γενιά μονοθεσίων του 2022. Υπογραμμίστηκε έτσι η μελλοντική κατεύθυνση του αθλήματος που ακολουθείτε από φέτος. Οι νέοι αεροδυναμικοί κανονισμοί έχουν δημιουργηθεί για να μπορούν οι οδηγοί να ακολουθούν από κοντά ο ένας τον άλλο για ώρα, δίνοντας έτσι περισσότερες ευκαιρίες για προσπέρασμα. Αυτό φάνηκε στον Καναδά. Την ίδια στιγμή τα ελαστικά είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να υπερθερμαίνονται λιγότερο, να είναι πιο σταθερά και να προσφέρουν καλύτερη αίσθηση οδήγησης ενώ λειτουργούν σε πιο ευρύ θερμοκρασιακό παράθυρο. Όλες αυτές οι παράμετροι θα δοκιμαστούν αυτό το Σαββατοκύριακο σε μια από τις πιο απαιτητικές, για τα ελαστικά, πίστες που συναντούμε μέσα στη χρονιά”. 

Formula 2: Η P Zero λευκή/σκληρή και η P Zero κόκκινη/ μαλακή γόμα επελέγησαν: πέρυσι είχαμε επιλέξει αντίστοιχα την σκληρή και τη μέση γόμα. Η μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στις γόμες θα προσδώσει καλύτερη απόδοση στον έναν γύρο και περισσότερες επιλογές στρατηγικής στους αγώνες. Κάθε οδηγούς έχει πέντε σετ slick ελαστικών στη διάθεσή του (τρία σκληρά και δυο μαλακά) για όλο το Σαββατοκύριακο. Ο αγώνας σπριντ διαρκεί 21 γύρους και θα διεξαχθεί το απόγευμα του Σαββάτου ενώ ο κανονικός αγώνας διαρκεί 29 γύρους και θα διεξαχθεί το πρωί της Κυριακής.

Formula 3: Επιλέχθηκε η P Zero λευκή/σκληρή γόμα: Μετά το Μπαχρέιν και τη Βαρκελώνη είναι η 3η φορά που χρησιμοποιείται σε 4 αγώνες έως τώρα. Ίδια επιλογή είχε γίνει και στις προηγούμενες επισκέψεις της Formula 3 στο  Silverstone το 2019 και το 2020. Υπάρχει η ανάγκη να ολοκληρωθεί ο αγώνας χωρίς pit stop σε μια πίστα που υποβάλει τα ελαστικά σε υψηλά ενεργειακά φορτία. Ο αγώνας σπριντ διαρκεί 18 γύρους και θα διεξαχθεί το πρωί του Σαββάτου, ενώ ο κανονικός αγώνας διαρκεί 22 γύρους και θα διεξαχθεί την Κυριακή το πρωί.

WRC: Ο οδηγός της Toyota Kalle Rovanpera, κέρδισε στο Ράλι Σαφάρι της Κένυα, τον πιο μεγάλο αγώνα WRC της χρονιάς, με Pirelli και ειδικότερα με την τελευταία γενιά χωμάτινων ελαστικών Scorpion.

GT: Tην προηγούμενη βδομάδα (21-22/6) έγιναν δυο μέρες δοκιμών στο Spa ενόψει του 24ωρου αγώνα στα τέλη Ιουλίου, τον πιο απαιτητικό σταθμό για την Pirelli στο πρόγραμμα των GT. Η ομάδα WRT Audi ήταν ταχύτερη, ενώ πολύ κοντά κινήθηκε και η Dynamic Motorsport Porsche.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button