Πραγματικότητα θα γίνει το όνειρο των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού για μια πίστα προδιαγραφών διεθνών αγώνων. Ακόμη και για διοργάνωση Grand Prix της F1 στην Ελλάδα!
Η Πάτρα, ως γνωστό, θα είναι η περιοχή που θα υλοποιηθεί η πίστα και μάλιστα πολύ σύντομα. Όπως τονίζει στο Caroto.gr ο πρόεδρος του επιμελητηρίου Αχαΐας, Πλάτωνας Μαρλαφέκας καρπούς έχει αποδώσει η συνεργασία του επιμελητηρίου με το Enterprise Greece, καθώς η αναζήτηση επενδυτή έχει αποδώσει καρπούς.
Όπως τόνισε ο κ. Μαρλαφέκας έντονο ενδιαφέρον έχουν δείξει 3 επενδυτές εκτός Ευρώπης και οι συζητήσεις μαζί τους είναι σε ώριμο στάδιο. Μάλιστα επειδή υπάρχει και ρήτρα εμπιστευτικότητας για λοιπές λεπτομέρειες, ο κ. Μαρλαφέκας δεν θέλησε να εισέλθει σε συγκεκριμένα ονόματα επενδυτών κλπ.
Ωστόσο αυτό που είναι ήδη γνωστό, το Enterprise Greece, στην πρόσφατη επίσκεψη της ελληνικής αποστολής παρουσίασε το πρότζεκτ της Χαλανδρίτσας σε φόρουμ στα Η.Α.Ε και φαίνεται πως υπήρξαν θετικά αποτελέσματα.
Σε κάθε περίπτωση «το αυτοκινητοδρόμιο για την Πάτρα είναι το δικό μας ελληνικό» τονίζει στο Caroto.gr o πρόεδρος του επιμελητηρίου Αχαΐας. Θα φέρει κόσμο, επενδύσεις και θα ξεκουνήσει, όπως λέει, την περιοχή από την 23η θέση σε ό,τι αφορά το κατά κεφαλήν ΑΕΠ. Είναι τόσο ώριμη η κατασκευή της Πίστας, με τον κ. Μαρλαφέκα να αναφέρει ότι μιλάμε για ένα υπέρ-ώριμο έργο, που είναι πληρωμένη ακόμα και η οικοδομική του άδεια. Ίσως το πιο μεγάλο ώριμο έργο στην Ελλάδα… συμπλήρωσε ο κ. πρόεδρος του επιμελητηρίου.
Σε ό,τι αφορά τα της πίστας, προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών και όλων των υποστηρικτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων για τη λειτουργία της επένδυσης. Η πίστα έχει μελετηθεί για τη λειτουργία αγώνων αυτοκινήτων F1, αγώνων μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος superbike, καθώς επίσης αγώνων και πρωταθλήματος καρτ.
Τώρα αν θα φιλοξενήσει αγώνες F1 δεν είναι κάτι που θα απαντηθεί τώρα, αλλά θα υπάρχουν οι προδιαγραφές για να γίνει κάτι τέτοιο. Σύμφωνα πάντως με τα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, στόχος παραμένει η πίστα να αποτελέσει πεδίο δοκιμών και προπονήσεων μεγάλων εταιριών μηχανοκίνησης.
Στο μεταξύ έντονη είναι η δράση του επιμελητηρίου στο σκέλος της προσέλκυσης επενδύσεων στην περιοχή και της συνολικής αναβάθμισης της περιοχής. Στόχος παραμένει η κάθοδος εμπορικού τραίνου στο λιμάνι της Πάτρας, ενώ το επιμελητήρια επιχειρεί να συνδέσει τα πανεπιστήμια με την αγορά εργασίας.
Άποψη: Σε μία περίοδο που το Ακρόπολις έχει επιστρέψει για τα καλά, σε μία περίοδο από το ελληνικό Keraboss, το φανταστικό Chaos και το φρούδο Next e.go, η χώρα μας χρειάζεται πίστες που να την βάλουν στον χάρτη της επιχειρηματικότητας του αυτοκινήτου.
Πόσο μακριά είναι από την Πάτρα γλμ δεν γνωρίζω