NEA

Mercedes S-Class: Και με δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα

Για πρώτη φορά στην ιστορία της η S-Class θα εφοδιαστεί με ένα τόσο μικρό σε χωρητικότητα και κυλίνδρους κινητήρα.

Συνήθως μία τόσο μεγάλη λιμουζίνα έχει κάτω από το καπό της μεγάλους εξακύλινδρους και πάνω κινητήρες με πολλά κυβικά. Στην εποχή του εξηλεκτρισμού όμως όλα μπορούν να συμβούν. Όπως στην ναυαρχίδα της Mercedes με έναν υβριδικό κινητήρα που θα αποδίδει 381 ίππους συν άλλους 14 από τον ηλεκτροκινητήρα.

Η ισχύς μπορεί να ακούγεται ικανοποιητική, ωστόσο οι εντυπώσεις για μία δίλιτρη S-Class είναι αυτές που μένουν. Μάλλον όμως θα πρέπει να συνηθίσουμε το downsizing και στις λιμουζίνες, μιας και το επόμενο βήμα που έρχεται με γρήγορα βήματα είναι η πλήρης κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης και η επικράτηση της ηλεκτροκίνησης.

Στο σημείο αυτό να πούμε πως η εταιρία ετοιμάζει αυτή την εποχή μια ανανεωμένη εκδοχή της ναυαρχίδας της η οποία θα παρουσιαστεί μέσα στην επόμενη χρονιά. Από όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα, δεν θα έχει κάποιες σημαντικές αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα. Στο σαλόνι, που είναι ήδη εξαιρετικά πολυτελές, αυτό που θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο ανεφοδιασμός με πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά και ψηφιακά μέσα όπου χρειάζεται.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!