To Nissan Micra το ξέρετε πολύ καλά. Εδώ και 3 δεκαετίες αποτελεί μια αξιόπιστη επιλογή στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης.
Μετά από 6 χρόνια κυκλοφορίας, η Nissan θέλησε να τονώσει την «προσφορά» των Micra και τα εξόπλισε με σπορτίφ πινελιές, διατηρώντας εξάλλου τις υπάρχουσες σχεδιαστικές γραμμές. Σε ό,τι αφορά την έκδοση «Ν-Sport», αυτή ξεχωρίζει για τις 17αρες ζάντες αλουμινίου, τα φιμέ τζάμια, και τα μαρσπιέ στο χρώμα του αυτοκινήτου.
Η δυναμική του εικόνα ενισχύεται μάλιστα, από τους βαμμένους καθρέφτες στο χρώμα του αυτοκινήτου, αλλά και τα διακριτική γραφή του «Ν-Sport» στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ο άνεμος ανανέωσης που φέρνει το «Ν-Sport» πακέτο επηρέασε και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, που πλέον το τιμόνι είναι δερμάτινο, τα καθίσματα φέρουν αλκαντάρα, ενώ η οθόνη αφής 7 ιντσών, είναι ιδιαίτερα εύχρηστη παρέχοντας συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto.
Ο αμύητος οδηγός βλέποντας το εξωτερικό του Nissan Micra «Ν-Sport» και δη στο Total Black χρώμα θα κάνει συνειρμούς για μια γρήγορη έκδοση που συνοδεύεται με πολλούς ίππους κάτω από το καπό. Δυστυχώς ή ευτυχώς θα πέσει έξω, αφού ο μοναδικός διαθέσιμος κινητήρας για την παρούσα έκδοση είναι ο ανανεωμένος 3 κύλινδρος turbo 1.000αρης κινητήρας, που -υπενθυμίζεται- έχει απωλέσει ισχύ 8 ίππων και πλέον αποδίδει 92 ίππους προκειμένου να συμμορφωθεί στις αυστηρές προδιαγραφές του Euro 6d. Δυστυχώς, γιατί ένα καλά στημένο αυτοκίνητο θα μπορούσε να είχε πολλά άλογα παραπάνω, ευτυχώς όμως που τελικά δε συνέβη αυτό, γιατί με την βενζίνη στα 2,60 ευρώ, δε θα ήταν ανταγωνιστικό στην κατηγορία που η οικονομία καυσίμου έχει τον πρώτο λόγο.
Το Nissan Micra Ν-Sport «αισθάνεται» άνετα όταν κινείται στο φάσμα των στροφών που αποδίδει τη ροπή του ο κινητήρας, δηλαδή τα 160 Nm ροπής και τις 2.000 έως 3.750 σ.α.λ.. Τα 0-100 χλμ./ώρα θα έλθουν σε 11,8 δλ. ενώ η τελική του φτάνει τα 178 χλμ./ώρα. Να τονιστεί ότι η μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 7 λίτρα/100 χλμ. κατά μέσο όρο. Εκτός πόλης και με 120 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση κινήθηκε στα 5,8 λίτρα.
Το Nissan Micra «Ν-Sport» είναι ένα ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο. Ταξιδεύει άνετα με ταχύτητες στα 130 χλμ./ώρα, χωρίς ιδιαίτερα αεροδυναμικούς θορύβους, ενώ η πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι είναι καλή. Το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων που είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής συνδυάζεται αρμονικά με τον κινητήρα. Σίγουρα ένα 6άρι τα πράγματα θα ήταν καλύτερα, τόσο σε θέμα θορύβου αλλά και οικονομίας καυσίμου. Με την μικρή μου εμπειρία στα αυτόματα κιβώτια τύπου CVT, εγώ θα επέλεγα την χειροκίνητη έκδοση του Nissan Micra «Ν-Sport» . Οι χώροι του είναι καλοί για 5 άτομα και με 300 λίτρα πορτμπαγκάζ τα καταφέρνει καλά μια νέα οικογένεια.
Το Nissan Micra «Ν-Sport» είναι μια τίμια πρόταση στην κατηγορία. Αν και στη δύση της ζωής του υπάρχοντος μοντέλου, είναι ανταγωνιστικό σε ό,τι αφορά το συνολικό πακέτο που προσφέρει στον υποψήφιο πελάτη. Στην έκδοση «Ν-Sport» με το χειροκίνητο κιβώτιο η τιμή είναι στα 18.490 ευρώ ενώ στο «Ν-Sport» με το CVT κιβώτιο η τιμή ανεβαίνει στα 19.690 ευρώ.
Περισσότερες δοκιμές μοντέλων NISSAN
Τεχνικά χαρακτηριστικά | Nissan Micra «Ν-Sport» |
Κινητήρας | Βενζίνης: 999 κ. εκ., τρικύλινδρος |
Ισχύς, Ροπή | Ισχύς: 92 PS/ 5.000 rpm |
0-100, Τελική | 0-100 km/h: 11,8 δλ. |
Κατανάλωση εργοστασιακή/ δοκιμής | 5,2 / 7 λίτρα/100 χλμ. |
Εκπομπή CO2 | CO2: 129 gr/km |
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) | 3.999 x 1.935 x 1.455 mm |
Χώρος αποσκευών | 300 lt |
Τιμή πώλησης έκδοσης δοκιμής | 18.490 ευρώ |