Η πανίσχυρη στην Αμερική αλλά αδιάφορη στην Ευρώπη ιαπωνική εταιρία παρουσιάζει το νέο RX που έχει και plug-in υβριδική έκδοση. Έρχεται μέσα στο 2023.
Τόσο η Lexus όσο και το RΧ επιχειρούν εκ νέου να βρουν τα πατήματα τους σε μια κατηγορία που κυριαρχούν κυρίως οι γερμανικές εταιρίες (Audi, BMW, Mercedes) και η Volvo. Τουλάχιστον αυτό ισχύει για την Ευρώπη με τη νέα γενιά RX να έχει μια νέα σχεδιαστική προσέγγιση με την γνωστή αιχμηρή αισθητική και την τεράστια μάσκα.
Σχετικά με τις διαστάσεις του αμαξώματος το μήκος είναι ίδιο με του απερχόμενου μοντέλου με μία αύξηση του μεταξονίου κατά 40 χιλιοστά και μείωση του πίσω προβόλου κατά 45 χιλιοστά. Έτσι, ώστε να δημιουργηθεί μια πιο συμπαγή εικόνα με το μπροστινό μέρος να δείχνει αρκετά μακρύ.
Στο εσωτερικό με το ταμπλό Tazuna δεσπόζει η στάνταρ οθόνη των 14,0 ιντσών του συστήματος infotainment. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ένα ηχοσύστημα Mark Levinson, παραδοσιακό για Lexus, με συνολικά 21 ηχεία.
Σχετικά με την υβριδική γκάμα των κινητήρων υπάρχει η βασική έκδοση RX350h με τον τετρακύλινδρο των 2,4 λίτρων και συνδυαστική απόδοση 250 ίππων. Στην κορυφαία RX500h ο ίδιος κινητήρας είναι turbo, με αποτέλεσμα η συνολική απόδοση να φτάνει τους 371 ίππους. Χάρη σε ένα πίσω ηλεκτρικό μοτέρ υπάρχει και τετρακίνηση με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 6,7 δεύτερα.
Για την Ευρώπη το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η έκδοση RX450h+ η οποία έχει την τιμή να είναι η πρώτη plug-in υβριδική στην πορεία του μοντέλου. Αποδίδει 306 ίππους και έχει το 0-100 σε 6,5 δεύτερα. Υπάρχει ηλεκτροκίνηση για περίπου 65 χιλιόμετρα σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ ώρα.