ΑΓΩΝΕΣ

GP Ολλανδίας – Προεπισκόπηση: Τα πιο σκληρά ελαστικά για το Zandvoort

Για το Zandvoort επιλέχθηκαν οι τρεις πιο σκληρές γόμες: C1 ως P Zero λευκή/σκληρή, C2 ως P Zero κίτρινη/μέση και C3 ως P Zero κόκκινη μαλακή.

Φέτος η διαφορά απόδοσης ανάμεσα στη γόμα C1 και C2 είναι μεγαλύτερη απ’ ότι παλιότερα: Ένας ακόμη λόγος ώστε οι ομάδες να επικεντρωθούν στη χρήση των δυο πιο μαλακών γομών αυτό το Σαββατοκύριακο.

Η κλίση στις στροφές 3 και 14 είναι περίπου 18 μοίρες: για να έχετε μέτρο σύγκρισης το ιστορικό επικλινές στη Monza είναι 30 μοίρες κατά μέσο όρο. Σε άλλες μοντέρνες διαδρομές οι κλίσεις κυμαίνονται από 9 μοίρες στην Indianapolis, έως 12 μοίρες στη Jeddah.

Το Zandvoort παράγει μεγάλες φορτίσεις σε αρκετά σημεία της διαδρομής των 4,2 km: Το φρενάρισμα στην είσοδο των στροφών 1 και 11 προκαλεί επιβράδυνση περίπου 5g. Η στροφή 7 επίσης προκαλεί πλευρικά φορτία του ίδιου μεγέθους (5g).

Σύμφωνα με το όνομά του «Zandvoort» σημαίνει αμμώδης έκταση και μπορεί να επηρεαστεί από την άμμο που φέρει ο αέρας. Επίσης ως παραθαλάσσια περιοχή είναι ευάλωτη στις συχνές αλλαγές της κατεύθυνσης του αέρα.

Mario Isola, Διευθυντής Motosrpost Pirelli: «Το Zandvoort ήταν πέρυσι μια εντυπωσιακή προσθήκη στο ημερολόγιο του πρωταθλήματος. Σημαντικές προκλήσεις για τα ελαστικά αποτελούν οι επικλινείς στροφές 3 και 14. H διέλευση από αυτές γίνεται με υψηλές ταχύτητες και ασκείται συνδυασμός δυνάμεων στο μονοθέσιο: κατακόρυφο αλλά και πλευρικό φορτίο. Πέρα από τις άλλες απαιτήσεις που δημιουργεί η χάραξη της πίστας αυτός είναι ο λόγος που επελέγησαν οι πιο σκληρές γόμες στην γκάμα. Είναι η τέταρτη φορά που γίνεται αυτή η επιλογή φέτος μετά το Μπαχρέιν, την Ισπανία και τη Μεγ. Βρετανία. Ο νέος συνδυασμός μονοθεσίων – ελαστικών θα διευκολύνει τα προσπεράσματα φέτος σε μια πίστα όπου ήταν δύσκολο να προσπεράσεις πέρυσι. Η πλειοψηφία των οδηγών πραγματοποίησε μόνο μια αλλαγή. Αυτό το έκαναν για να διατηρήσουν τη θέση τους στην πίστα. Φέτος θα μπορούν να επικεντρωθούν περισσότερο στις πιο μαλακές γόμες, αυτό πιθανώς θα οδηγήσει σε δυο αλλαγές έτσι ίσως οι οδηγοί πιέσουν περισσότερο».

FORMULA 2: Επελέγησαν η P Zero λευκή/σκληρή γόμα και η P Zero Red κόκκινη/μαλακή. Κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του 5 σετ slick ελαστικών (τρία σκληρά και δυο μαλακά) για χρήση κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Ο αγώνας sprint διαρκεί 29 γύρους το Σάββατο το απόγευμα ενώ ο κανονικός αγώνας διαρκεί 40 γύρους την Κυριακή το πρωί.

FORMULA 3: Οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους 3 σετ P Zero κίτρινης/μέσης για χρήση το Σαββατοκύριακο. Επίσης έχουν ένα ακόμη σετ μέσης γόμας από τον προηγούμενο αγώνα και μπορούν να το χρησιμοποιήσουν στις ελεύθερες δοκιμές. Ο αγώνας σπριντ των 21 γύρων θα γίνει το πρωί του Σαββάτου και ο κανονικός αγώνας των 26 γύρων νωρίς το πρωί της Κυριακής. 

GT: Ο 8ος γύρος του GT World Challenge, προτελευταίου αγώνα του Endurance Cup, θα διεξαχθεί στο Hockenheim στη Γερμανία το ίδιο Σαββατοκύριακο με το Ολλανδικό Grand Prix. Το GT World Challenge, περιλαμβάνει αγωνιστικές εκδόσεις υπεραυτοκινήτων που φορούν αποκλειστικά ελαστικά Pirelli. Ο προηγούμενος αγώνας ήταν στο Zandvoort στα μέσα Ιουνίου.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!