Το ηλεκτροϋβριδικό αγωνιστικό που βλέπετε θα κάνει ντεμπούτο στις αρχές Οκτωβρίου στο ράλι του Μαρόκου και τον ερχόμενο Ιανουάριο θα τρέξει στο Ντακάρ.
Αυτή είναι η δεύτερη γενιά του αγωνιστικού που έχει ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης με πολλές βελτιώσεις και κυρίως στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Η διάταξη είναι μία range extender όπου ο δίλιτρος turbo βενζίνης λειτουργεί σαν γεννήτρια για να τροφοδοτεί με ενέργεια μία μπαταρία 50 kWh.
Με την σειρά της αυτή δίνει ρεύμα σε δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα για τετρακίνηση) όπου η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 391 ίππους. Ωστόσο, σε boost το σύστημα πρόωσης μπορεί να δώσει για περιορισμένο διάστημα έως και 700 άλογα.
Το νέο RS Q E-Tron E2 είναι κατά 15% πιο αεροδυναμικό, αν και η ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 170 χλμ./ώρα. Έχει ένα νέο αμάξωμα και ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, αλλά και πολύ ελαφρύτερη κατασκευή με το απόβαρο στους 2,1 τόνους.
Επίσης, έχουν γίνει αλλαγές στην διάταξη των οργάνων και των βοηθητικών οθονών στο κόκπιτ, που είναι πλέον πιο άνετο για το πλήρωμα στις μεγάλες ειδικές διαδρομές αυτών των ράλι. Για να δούμε πόσο… άνετα θα αγωνιστούν με το υβριδικό αγωνιστικό τα πληρώματα και τι διακρίσεις θα πετύχουν. Πάντως, στην φετινή σεζόν είχε και μια νίκη στο Άμπου Ντάμπι.