NEAPINED

Το εμβληματικό Renault 5 επιστρέφει [video]

Το εικονιζόμενο R5 Turbo 3E είναι μία αναβίωση του Renault 5 Turbo 2 και γιορτάζει τα 50 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του αρχέτυπου μοντέλου.

Την δεκαετία του 1980 το Renault 5 Turbo είχε γράψει ένα τεράστιο κεφάλαιο με τις εκρηκτικές του επιδόσεις και τις αμέτρητες επιτυχίες στους αγώνες ράλι. Τώρα, η γαλλική εταιρία παρουσιάζει ένα πολύ εντυπωσιακό concept car που προλογίζει την απλή έκδοση του νέου Renault 5 που θα κυκλοφορήσει του χρόνου και θα είναι πλήρως ηλεκτρικό.

Ηλεκτρικό είναι και το πρωτότυπο R5 Turbo 3E, το οποίο διατηρεί τη λέξη τούρμπο όπως έχει κάνει και η Porsche με την Taycan. Και αυτό επειδή στόχος της εταιρίας είναι να προσελκύσει ένα πιο νεανικό κοινό που ποτέ δεν είχε επαφή με τα δεδομένα των παλαιότερων εποχών.

Περισσότερα θα μάθουμε στο φετινό σαλόνι του Παρισιού, στα μέσα Οκτωβρίου, όπου η Renault θα παρουσιάσει το πολύ ιδιαίτερο πρωτότυπο. Το οποίο βασίζεται σε ένα σωληνωτό πλαίσιο και έχει στο εσωτερικό ένα roll-cage.

Στο πίσω μέρος υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 380 ίππους και 700 Nm ροπής. Για λόγους βάρους υπάρχει μία μικρή μπαταρία 42 kWh που αρκεί για μερικές ώρες απόλαυσης ή για πάνω από 250 χιλιόμετρα αυτονομίας και φορτίζει σε 2 ώρες με φορτιστή 380V/32A.

Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4 μέτρα και το βάρος του σασί στα 980 κιλά όταν η μπαταρία ζυγίζει 520 κιλά. Σύμφωνα με τη Renault τα 0-100 χλμ/ώρα διαρκούν μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Θα υπάρχει και drift mode για έξτρα απόλαυση. Για να δούμε αν τελικά μία τέτοια σκληροπυρηνική έκδοση περάσει και στο Renault 5 παραγωγής.

«Το Turbo 3E συνδυάζει την υπερ-τεχνολογική σχεδίαση και την πληθωρικότητα με πολλές αναφορές στον κόσμο των αγώνων αυτοκινήτων και των βιντεοπαιχνιδιών. Αυτό το καθαρά ηλεκτρικό drifter αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν επίσης να είναι διασκεδαστικά με απίστευτες επιδόσεις», αναφέρει η Renault.

R5 TURBO 3E TECH SPECS

Length: 4.006 m including the rear spoiler
Width: 2.02 m
Height: 1.32 m
Wheelbase: 2.54 m
Front overhang: 625 mm
Rear overhang: 740 mm

Chassis: tubular (+ flat base + FIAapproved roll bar)
Weight: 980 kg (+ 520 kg of batteries)

Front tyres: 225 x 35 R19
Rear tyres: 325 x 25 R20

Powertrain: All-electric
Power: 280 kW (eq. 380 hp)
Torque: 700 Nm
Battery: 42 kWh lithium-ion
Full charge: 2 hours with a 380V/32A charger
Top speed: 200 km/h
0 to 100 km/h: 3.5 sec (3.9 sec in Drift mode)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button