NEA

To Ford Focus ST συνεχίζει σε πείσμα των καιρών

Παρόλο που η τρέχουσα (ίσως και η τελευταία;) γενιά Focus δεν είχε έκδοση RS, το ST έχει αποδείξει πως τα καταφέρνει περίφημα. Αυτό το γνωρίζει περισσότερο από το καθένα όποιος μπορεί να το απολαμβάνει.

Η Ford Performance ανέλαβε να τονώσει λίγο ακόμα περισσότερο το… ηθικό του ST ώστε να γίνει πιο σπορ και εστιασμένο στην απόλαυση της οδήγησης. Η νέα έκδοση εφοδιάζεται με ένα πακέτο αλλαγών με την ονομασία Track Pack και περιλαμβάνει εκτός των άλλων ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KW Automotive, ενισχυμένα φρένα της Brembo, νέους τροχούς και μικρές αισθητικές αλλαγές.

Το αμάξωμα είναι χαμηλότερο κατά 10-15 χιλιοστά σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής, έχει 50% σκληρότερα ελατήρια, και ανάρτηση με πολλές ρυθμίσεις ως προς την απόσβεση.

Υπάρχουν αλουμινένιοι τροχοί 19 ιντσών που είναι πιο ελαφριοί, φρένα της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες σε μεγαλύτερους δίσκους, ενώ υπάρχουν μικρές αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα, ιδίως στη μάσκα που έχει διαφορετικό φινίρισμα.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές, με τον 2,3 EcoBoost να αποδίδει και πάλι 280 ίππους και 420 Nm ροπή. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φθάνει στα 250 χλμ./ώρα.

Το Track Pack του Focus ST θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη της χρονιάς σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Και όπως φαίνεται παρόλο που οι ημέρες των καυτών hatchbacks είναι μάλλον μετρημένες, η Ford συνεχίζει να εξελίσσει τη δική της πρόταση, το Focus ST.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button