Το εργοστασιακά πακέτα αναβάθμισης Competition και Competition plus ξεκινούν από τη Γερμανία στην τιμή των 7.785 ευρώ και 11.875 ευρώ, αντίστοιχα.
Και τα δύο πακέτα αφήνουν απαράλλαχτο τον εκρηκτικό V6 των 2,9 λίτρων και των 450 ίππων που χαρίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα στο RS 4 Avant στα 3,9 δευτερόλεπτα.
Από εκεί και πέρα το Competition Plus περιλαμβάνει ανάρτηση RS Suspension Pro, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, πιο σκληρά ελατήρια και πιο σφιχτές αντιστρεπτικές. Η απόσταση από το έδαφος μπορεί να μειωθεί κατά 10 χιλιοστά (ή και περισσότερο αν το επιθυμεί ο αγοραστής), ενώ πιο άμεσο έχει γίνει το σύστημα διεύθυνσης.
Στην ECU έχουν γίνει κάποιες αναβαθμίσεις για ταχύτερες αλλαγές σχέσεων και βέλτιστη χαρτογράφηση των προφίλ οδήγησης. Μάλιστα, το κεντρικό διαφορικό έχει ρυθμιστεί για περισσότερη κατανομή στον πίσω άξονα, ενώ και τα φρένα έχουν ενισχυθεί.
Οι αισθητικές αλλαγές αφορούν κάποιες σκούρες λεπτομέρειες και νέας σχεδίασης τροχούς 20 ιντσών.
Φυσικά, κάθε πακέτο αναβάθμισης περιλαμβάνει και πιο «αντρικό» ήχο. Έτσι, η εξάτμιση έχει γίνει πιο «ελεύθερη» με τα κλαπέτα να ανοίγουν περισσότερο στα σπορ προγράμματα. Αξιοσημείωτο είναι πως έχουν μειωθεί τα υλικά καταστολής ήχου ώστε ο οδηγός να νιώθει περισσότερο τον ήχο του V6. Αυτά είναι.