NEAPINED

Η διάδοχος της Bugatti Chiron θα είναι ηλεκτρική;

Όχι! Ακόμη και ο Matt Rimac, ο Κροάτης που έχει την ομώνυμη εταιρία στην οποία έχει περάσει η διαχείριση της Bugatti, δεν θέλει σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο!

Ωστόσο, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως η επόμενη ημέρα για την Bugatti μετά την Chiron θα συνεχίσει να ξημερώνει με οκτάνια. Και αυτό επειδή το νέο hypercar της γαλλικής εταιρίας θα συνεχίσει να έχει καρδιά από κυλίνδρους, πιστόνια, τούρμπο και όλα τα καλά παραδοσιακά.

Μάλιστα, αυτό το θέλει και ο Rimac ο οποίος θέλει μέχρι το τέλος της δεκαετίας η Bugatti να διατηρήσει την παραδοσιακή της αξία δίχως να ασπαστεί προς το παρόν την αγνή ηλεκτροκίνηση.

Έτσι, ο Κροάτης εκμυστηρεύτηκε πρόσφατα σε συνέντευξή του πως εδώ και δύο χρόνια βρίσκεται σε εξέλιξη ένας σπέσιαλ κινητήρας εσωτερικής καύσης. Δεν είπε τίποτε περισσότερο και το αν θα διατηρηθεί η διάταξη W ή κάποια V, αλλά υποσχέθηκε πως θα είναι ότι πιο ακραίο και μοναδικό υπάρχει και πως θα το δούμε πριν τα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας.

Τα καλά νέα είναι πως το VW Group έδωσε το πράσινο φως για μία νέα Bugatti που θα έχει θερμικό κινητήρα. Πιθανότατα με κάποιο είδος υβριδικής υποβοήθησης. Τα καλύτερα νέα είναι πως ακόμη και ο Rimac αντιλαμβάνεται πως μπορεί να υπάρχει ένα ακόμη hypercar που να καίει βενζίνη προτού περάσει πλήρως στην ηλεκτρική του μορφή. Κάπου μετά το 2030.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto