NEAPINED

Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αρέσει το κρύο

Μία νέα έρευνα δείχνει με αναλυτικό τρόπο αυτό που όλοι γνωρίζουμε, ότι δηλαδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χάνουν σημαντικό μέρος της αυτονομίας τους με το κρύο. Σε τι ποσοστό όμως είναι αυτή η απώλεια;

Η έρευνα έλαβε υπόψη της 13 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μέτρησε την αυτονομία τους σε θερμοκρασίες 21 βαθμών Κελσίου (που είναι και η εργοστασιακή μέτρηση) και σε θερμοκρασίες υπό του μηδενός από -1 έως -7 βαθμούς Κελσίου.

Τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν ήταν τα Audi e-tron, BMW i3, Chevrolet Bolt, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Kona, Jaguar i-Pace, Nissan Leaf, Tesla Model S, 3, X, και Y, Volkswagen e-Golf, και Volkswagen ID.4.

Τη χειρότερη επίδοση είχε το Bolt με μείωση έως 32% ενώ η μέση μείωση ήταν γύρω στο 15 με 20% για όλα τα αυτοκίνητα. Στην κορυφή της λίστας βρέθηκε η Jaguar i-Pace με μείωση της αυτονομίας μόνο 3%.

Πάντως, αξίζει να αναφερθεί ότι αυτά που κατά κύριο λόγο βρέθηκαν στην κορυφή ήταν εκείνα που είχαν αντλίες θερμότητας έτσι ώστε να μην καταναλώνουν ενέργεια από την μπαταρία για την θέρμανση της καμπίνας.

Πως λειτουργεί η αντλία θερμότητας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto