NEAPINED

Πότε περνάει από ΚΤΕΟ ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Τελικά, πόσο χρειάζονται οι φορτιστές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα ΚΤΕΟ; Πότε περνάει από ΚΤΕΟ ένα EV;

Πολύς λόγος γίνεται για τη διάδοση των σημείων φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα μας. Και δικαίως, αφού η διάδοση της ηλεκτροκίνησης σε ευρωπαϊκό επίπεδο περνάει και μέσω της διάχυσης των σημείων αυτών. Φορτιστές παντού, σε κάθε γειτονιά λοιπόν! 

Στο πλαίσιο αυτό βλέπουμε ήδη σημεία φόρτισης σε Super Market, σε δημόσιους χώρους, σε συνεργεία κλπ. Με τα ΚΤΕΟ όμως τι γίνεται; Πόσο απαραίτητοι είναι οι φορτιστές στα σημεία τεχνικών ελέγχων των οχημάτων μας; Πόσο χρηστικοί είναι στα ΚΤΕΟ οι φορτιστές; Μήπως απλά είναι ένα ακόμα εργαλείο Μάρκετινγκ, χωρίς πρακτικό αντίκρισμα;

Στο σημείο αυτό, ο Κωνσταντίνος Βήκας,  Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, είναι ξεκάθαρος σε δήλωση του στο caroto. «Θεωρώ ότι είναι ανεδαφικό το σενάριο για φορτιστές στα ΚΤΕΟ» σημειώνει ο κ. Βήκας και εξηγεί τους λόγους:

  1. Τα ΚΤΕΟ υποχρεούνται δια νόμου να  διατηρούν θέσεις στάθμευσης εξυπηρέτησης των οχημάτων πριν και μετά των γραμμών ελέγχου. Ομοίως, για τα οχήματα προσωπικού. Συνεπώς, οι θέσεις που απομένουν προς άλλη χρήση συνήθως είναι ελάχιστες ή καθόλου.
  2. Η χρονική διάρκεια μιας ικανοποιητικής φόρτισης ενός ηλεκτρικού σήμερα απαιτεί τουλάχιστον 2 ώρες περίπου όταν η ανάγκη παραμονής ενός οχήματος στον χώρο δεν ξεπερνά τα 30′ συμπεριλαμβάνοντας τον χρόνο δοκιμών και μετρήσεων.
  3. Η πολύωρη παραμονή ενός οχήματος  στα ΚΤΕΟ με σκοπό τη φόρτιση δε δημιουργεί σημαντική εμπορική ωφέλεια στις επιχειρήσεις, κοινώς “πολύ κακό για το τίποτα”.
  4. Η τοποθέτηση φορτιστών σε κάποια ΚΤΕΟ έως σήμερα έγινε με σκοπό την εξυπηρέτηση ιδίων οχημάτων της επιχείρησης ΚΤΕΟ ή για λόγους, αποτυχημένης κατά την άποψή μου, ενέργειας marketing, αναφέρει χαρακτηριστικά.

Υπάρχει διαφοροποίηση στον τεχνικό έλεγχο των ηλεκτρικών οχημάτων στα ΚΤΕΟ;

Στην ερώτηση του caroto,  αν υπάρχει διαφοροποίηση στον τεχνικό έλεγχο των ηλεκτρικών οχημάτων, o κ. Βήκας αναφέρει ότι ο τεχνικός έλεγχος ΚΤΕΟ των EV δε διαφοροποιείται από αυτόν των συμβατικών. «Τα οχήματα αυτά βάσει  ισχύοντος νομοθεσίας θα ελέγχονται όπως τα συμβατικά εξαιρουμένης της μέτρησης ρύπων. Η αλήθεια είναι ότι αυτή η κατηγορία ελέγχων οχημάτων δεν απασχόλησε έως σήμερα καθώς ακόμη δε συμπληρώνονται 4 έτη από μαζική κυκλοφορία τους», σημειώνει ο κ. Βήκας.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto