NEAPINED

BMW X5 & X6 M Competition: Φουλ του εξηλεκτρισμού!

Οι νέες BMW X5 και X6 M Competition θα είναι διαθέσιμες στη χώρα μας μέσα στη χρονιά και θα είναι ακριβότερες από τις προκατόχους τους που τιμώνται 194.700 και 198.800 ευρώ, αντιστοίχως.

Παρουσιάζοντας τις κορυφαίες εκδόσεις X5 και X6 M Competition η γερμανική εταιρία έχει πλέον ανανεώσει όλη την SUV γκάμα της. Οι οποίες διακρίνονται εξωτερικά από το ανανεωμένο εμπρός τους μέρος με τη μαύρη πλέον μάσκα, ενώ στο πίσω ξεχωρίζει το διαχύτης.

Στο εσωτερικό υπάρχει πλέον το Curved Display (με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ και μια οθόνη αφής 14,9’’) σε συνδυασμό με το νέο σύστημα infotainment της μάρκας και αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης. Μεταξύ των τελευταίων το προαιρετικό Parking Assistant Professional που λειτουργεί με τον οδηγό να βρίσκεται σε απόσταση έως και 200 μέτρων από το αυτοκίνητο.

Η τεχνολογία 48V συνδυάζεται με ένα νέο κινητήρα M TwinPower Turbo V8. Εκτός από την cross-bank πολλαπλή εξαγωγής, η μονάδα των 4,4-λίτρων διαθέτει τώρα επίσης ενισχυμένο στροφαλοφόρο άξονα, περαιτέρω εξελιγμένη υπερτροφοδότηση, νέο αγωγό εισαγωγής αέρα, βελτιστοποιημένο σύστημα παροχής λαδιού και διαδικασία διαχωρισμού του λαδιού. Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ροπή 750 Nm μεταξύ 1.800 και 5.800 σ.α.λ. και παράγει μέγιστη ισχύ 460 kW/625 hp στις 6.000 σ.α.λ.

Ένας ηλεκτροκινητήρας ενσωματωμένος στο συμπαγές κέλυφος του οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic παρέχει έως 9 kW/12 hp επιπλέον ισχύ και 200 Nm ροπής, ενώ λειτουργεί και ως μίζα-γεννήτρια τοποθετημένη στον στροφαλοφόρο άξονα. Η απαιτούμενη ενέργεια παρέχεται από μια μπαταρία 48V που βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα. Και κάπως έτσι οι X5 και X6 M Competition είναι τα πρώτα μοντέλα Μ που εξηλεκτρίστηκαν.

Αναβαθμισμένη είναι και η τετρακίνηση M xDrive καθώς και το ενεργό Μ διαφορικό. Η ενεργητική ανάρτηση M Professional με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ είναι πλέον στάνταρ. Η νέα BMW X5 M Competition και η BMW X6 M Competition επιταχύνουν από τα 0 έως τα 100 km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα.

Αναλυτικότερα, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει την προσαρμοζόμενη ανάρτηση M Professional με νέας σχεδίασης ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς. Μια τροποποιημένη εφαρμογή του συστήματος διεύθυνσης M Servotronic έχει ως αποτέλεσμα ένα λόγο υποπολλαπλασιασμού που ευνοεί ακόμη περισσότερο το δυναμικό χειρισμό. Τα φρένα M Compound λειτουργούν σε συνδυασμό με το τελευταίας γενιάς ενσωματωμένο σύστημα πέδησης σε μια διάταξη ειδική για μοντέλα M που προσφέρει στον οδηγό δύο ρυθμίσεις αίσθησης του πεντάλ.

Αντί να είναι απλώς διασυνδεδεμένα με το DSC (Dynamic Stability Control) όπως πριν, το σύστημα τετρακίνησης M xDrive και το Ενεργό Διαφορικό M λειτουργούν επίσης σε συνδυασμό με την τεχνολογία ελέγχου ολίσθησης που βασίζεται σε έναν ειδικά σχεδιασμένο ενεργοποιητή (near-actuator wheel slip limitation) – για πρώτη φορά στις νέες BMW X5 M Competition και BMW X6 M Competition. Αυτό εξασφαλίζει ακόμα ταχύτερες και πιο ακριβείς αντιδράσεις σε αλλαγές της οδηγικής κατάστασης, μαζί με μεγαλύτερη πρόσφυση.

Και τα δύο μοντέλα διατίθενται στάνταρ με τροχούς ελαφρού κράματος M 21-ιντσών μπροστά σε συνδυασμό με τροχούς αλουμινίου M 22 ιντσών πίσω. Οι σφυρήλατοι τροχοί M με τις ίδιες διαστάσεις διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός και περιλαμβάνουν μια νέα έκδοση σε φινίρισμα Jet Black.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!