NEAPINED

Lamborghini LB744: Plug-in υβριδική με 1.015 άλογα και τρία μοτέρ [video]

H ιταλική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία από την πλατφόρμα της ναυαρχίδας της που θα αντικαταστήσει την Aventador.

Αν και οι φήμες θέλουν την κορυφαία Lamborghini να ονομάζεται Revuelto, μέχρι να επιβεβαιωθεί και επίσημα θα μιλάμε για αυτή με την κωδική ονομασία LB744. Το σίγουρο, πάντως, είναι πως η πρεμιέρα του μοντέλου συμπίπτει με τα 60ά γενέθλια της μάρκας. Ταυτόχρονα, η LB744 είναι το ισχυρότερο μοντέλο που θα βγει από την Sant’ Agata και το πρώτο με τετραψήφια ισχύ.

Στην καρδιά του συστήματος πρόωσης βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V12 των 6,5 λίτρων που βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο. Είναι ο ισχυρότερος που έχει κατασκευάσει ποτέ η Lamborghini και αποδίδει 825 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 725 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Κάτι που σημαίνει πως αποδίδει 55 ίππους περισσότερα από την Aventador SVJ και ζυγίζει 218 κιλά. Το νέο σύστημα καύσης έχει αυξημένο λόγο συμπίεσης στο 12,6:1 σε σύγκριση με το 11,8:1 της Aventador Ultimae.

Ο V12 κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς. Το κιβώτιο DCT είναι ένα νέο διπλού υγρού συμπλέκτη με 8 σχέσεις (ζυγίζει 193 κιλά) που στην έξοδο του έχει ενσωματωμένο ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 150 ίππων και ροπή 150 Nm. Τα άλλα δύο μοτέρ κινούν τους μπροστινούς τροχούς, έχουν ίδια ισχύ αλλά 350 Nm. Όλα είναι τύπου αξονικής ροής. Αξιοσημείωτο είναι πως συνθέτουν μία τετρακίνηση που λειτουργεί και στο EV πρόγραμμά.

H μπαταρία είναι μία μικρή στις 3,8 kWh και βρίσκεται στο τούνελ μετάδοσης μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Χρειάζεται περίπου 30 λεπτά για να φορτίσει σε φορτιστή 7 kW, ενώ η αυτονομία δεν ανακοινώνεται. Εκτιμάται πάντως πως δεν θα είναι μεγαλύτερη από 3-4 χιλιόμετρα, ενώ η Lambo κάνει λόγο για 30% χαμηλότερη εκπομπή CO2 σε σχέση με την Aventador Ultimae.

Στην 60χρονη ιστορία της Lamborghini, μόνο δύο άλλα V12 αυτοκίνητα έχουν εξοπλιστεί με κιβώτιο ταχυτήτων τοποθετημένο πίσω εγκάρσια: η επαναστατική Miura που κυκλοφόρησε το 1966, η οποία υιοθέτησε επίσης μια διάταξη εγκάρσιου κινητήρα στο μεσαίο πίσω μέρος. και το Essenza SCV12, ένα υπεραυτοκίνητο εστιασμένο στην πίστα με διαμήκη κινητήρα και εγκάρσιο κιβώτιο ταχυτήτων.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!