Για όσους προτιμούν κάτι πιο δυναμικό από την απλή GLC η Mercedes θα λανσάρει τη νέα GLC Coupe από το ερχόμενο καλοκαίρι.
Αυτή είναι η δεύτερη γενιά της GLC Coupe και ακολουθεί την ίδια συνταγή με την προηγούμενη. Κάτι που σημαίνει πως η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται στο πίσω μέρος και συγκεκριμένα στην έντονη κλίση της οροφής που δίνει ένα κουπέ στιλ.
Μάλιστα, η νέα GLC Coupe έχει ένα πιο αεροδυναμικό σχήμα με το συντελεστή Cd να πέφτει από το 0,30 -του προηγούμενου μοντέλου- στο 0,27.
Από πλευράς διαστάσεων, το νέο μοντέλο είναι μακρύτερο κατά 3,1 εκατοστά και φτάνει σε μήκος τα 4,763 μέτρα, ενώ έχει ίδιο πλάτος και αυξημένο ύψος κατά 5,5 εκ. (στα 1,699 μέτρα).
Στο εσωτερικό συναντάμε αυτούσιο το εντυπωσιακό ταμπλό της GLC με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την μεγάλη οθόνη αφής των 11,9 ιντσών.
Γενικότερα στην GLC Coupe υπάρχουν όλα τα καλά που έχει και η «απλή» GLC με το πορτμπαγκάζ να προσφέρει 545 λίτρα (600 έχει η GLC) στις ήπια υβριδικές 48βολτες εκδόσεις και 390 λίτρα στις plug-in υβριδικές.
Η γκάμα των κινητήρων είναι ίδια με της συμβατικής GLC και ξεκινά από τις 200 4Matic και 300 4Matic. Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχουν οι PHEV εκδόσεις με την μπαταρία των 31,2 kWh που προσφέρουν αυτονομία που φτάνει έως τα 100 ηλεκτρικά χιλιόμετρα.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις διαθέσιμες εκδόσεις της GLC Coupe, αργότερα θα προστεθούν και οι GLC 43 4Matic και GLC 63 4Matic+ της AMG με ισχύ τουλάχιστον 671 ίππων.
Mild hybrid models:
GLC 200 4MATIC | GLC 300 4MATIC | GLC 220 d 4MATIC | GLC 300 d 4MATIC | ||
Displacement | cm³ | 1,999 | 1,999 | 1,993 | 1,993 |
Rated output | kW/hp | 150/204 | 190/258 | 145/197 | 198/269 |
at engine speed | 1/min | 6,100 | 5,800 | 3,600 | 4,200 |
Add. elect. output (boost) | kW/hp | 17/23 | 17/23 | 17/23 | 17/23 |
Rated torque | Nm | 320 | 400 | 440 | 550 |
Add. torque (boost) | Nm | 200 | 200 | 200 | 200 |
Combined fuel consumption (WLTP)[3] | l/100 km | 8.0-7.1 | 8.2-7.3 | 5.8-5.1 | 6.1-5.5 |
Combined CO2 emissions (WLTP)3 | g/km | 182-162 | 185-165 | 152-135 | 160-145 |
Acceleration 0-100 km/h | s | 7.9 | 6.3 | 8.1 | 6.4 |
Top speed | km/h | 227 | 246 | 225 | 249 |
Plug-in hybrid models:
GLC 300 e 4MATIC | GLC 400 e 4MATIC | GLC 300 de 4MATIC | ||
Petrol engines | Diesel | |||
Displacement | cm³ | 1,999 | 1,999 | 1,993 |
Rated output, piston/diesel engine | kW/hp | 150/204 | 185/252 | 145/197 |
at engine speed | 1/min | 6,100 | 5,800 | 3,600 |
Rated torque, piston/diesel engine | Nm | 320 | 400 | 440 |
at engine speed | 1/min | 2,000-4,000 | 2,000-3,200 | 1,800-2,800 |
Rated output, electric motor | kW | 100 | 100 | 100 |
Rated torque, electric motor | Nm | 440 | 440 | 440 |
System output | kW/hp | 230/313 | 280/381 | 245/335 |
System torque | Nm | 550 | 650 | 750 |
Rated battery capacity | kWh | 31.2 | 31.2 | 31.2 |
Top speed | km/h | 220 | 239 | 219 |
Top speed, electric | km/h | 140 | 140 | 140 |
Acceleration 0-100 km/h | s | 6.7 | 5.6 | 6.4 |
Combined fuel consumption, rated (WLTP)[4] | l/100 km | 0.6-0.5 | 0.6-0.5 | 0.5-0.4 |
Combined CO2 emissions, weighted (WLTP)4 | g/km | 15.0-11.0 | 15.0-11.0 | 13.0-10.0 |
Combined power consumption, weighted (WLTP)4 | kWh/100 km | 22.4-20.2 | 22.4-20.2 | 22.7-20.3 |
Electric range (EAER comb.) (WLTP)4 | km | 119-131 | 119-131 | 113-130 |