NEA

Ακόμη και Golf με V10 είχαν δοκιμάσει στη Volkswagen

Κατά την εξέλιξη ενός μοντέλου υπάρχουν φορές που οι μηχανικοί δοκιμάζουν πολλά και διάφορα. Ακόμη και την τοποθέτηση ενός V10 σε ένα «γκολφάκι».

Στην 5η του γενιά το Golf είχε πολλές σπορ εκδόσεις που ήταν προηγούνταν του ανταγωνισμού. Όπως η R με τον VR6 κινητήρα των 3,2 λίτρων.

Την ίδια εποχή πάντως οι μηχανικοί της VW είχαν φτάσει τα πράγματα σε ακόμα πιο ακραίες καταστάσεις. Όχι μόνο με το GTI W12 με τους 650 ίππους. Αλλά και με ένα τετρακίνητο Golf το οποίο ήταν εφοδιασμένο με V10 κινητήρα. Ήταν τοποθετημένος εγκάρσια, σε αντίθεση με τις Galliardo και το R8 που ήταν στον διαμήκη άξονα.

Το όλο σχέδιο ήταν μια πρόβα για την εμπλοκή της VW στην Formula 1. Η απόδοση του κινητήρα ξεπερνούσε τα 500 άλογα και το κόκκινο στο στροφόμετρο έφθανε τις 8.200 στροφές. Όπως λένε όσοι μηχανικοί το έζησαν από κοντά, ήταν ένα πραγματικά τρελό αυτοκίνητο με εκπληκτικό ήχο.

Μετά από αυτό το μοντέλο, οι μηχανικοί συνέχισαν να παίζουν με διάφορες ιδέες πάνω στο Golf, όπως το R400 της 7ης γενιάς με έναν δίλιτρο κινητήρα και απόδοση 400 ίππων. Υπήρξε μάλιστα και μία έκδοση με τον πεντακύλινδρο εν σειρά της Audi, στο Golf R420, αλλά δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή, καθώς η Audi δεν ήθελε να υπάρξει πρόβλημα με το RS3.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!