NEAPINED

H Lancia επιστρέφει μέσα από το Pura HPE

Με ένα concept car εμπνευσμένο από την Stratos η ιταλική εταιρία προαναγγέλλει τόσο την ηλεκτρική Ypsilon όσο και την Delta.

Επιτέλους, μετά από μία σειρά από εξαγγελίες και τροπάρια οι Ιταλοί παρουσιάζουν ένα πρωτότυπο μοντέλο που μας δίνει μια κατεύθυνση για τον σχεδιασμό που θα περάσει στα μοντέλα παραγωγής.

Και όπως μπορούμε να δούμε το μπροστινό μέρος είναι τόσο εμφατικό όσο χρειάζεται για να τονίζεται το παρελθόν της μάρκας, με τα στρόγγυλα πίσω φώτα να μας παραπέμπουν στην Stratos. Πέρα από την τελευταία οι χυτές γραμμές του αμαξώματος είναι εμπνευσμένες και από τις θρυλικές Aurelia και Flaminia.

Το Pu+Ra HPE, κάλλιστα θα μπορούσε να λέγεται και Stratos. Και όπως αποδεικνύει και η ιστορική επωνυμία HPE που επανέρχεται -εδώ σημαίνει High Performance Electric και όχι High Performance Estate όπως στην ιστορική Beta HPE- συνδέει το ένδοξο παρελθόν με το ηλεκτρικό μέλλον.

Το πλέον χαρακτηριστικό στοιχείο είναι η στρογγυλή ηλιοροφή. Που έχει πολλές πιθανότητες να παραμείνει προνόμιο του πρωτότυπου και να μην περάσει στην παραγωγή.

Το εσωτερικό είναι εμπνευσμένο από τον κλάδο των επίπλων και η συνεργασία της Lancia με την Cassina ενσαρκώνει το ιταλικό στυλ και την πολυτέλεια. Ο διάκοσμος χαρακτηρίζεται από κυκλικές επιφάνειες, ενώ υπάρχει και η high tech πλευράς, που εκφράζεται με το interface S.A.L.A.

Για το σύστημα πρόωσης αυτά που γνωρίζουμε είναι ότι θα είναι ηλεκτρικό και η αυτονομία θα φτάνει τα 700 χιλιόμετρα.

To μήκος του εντυπωσιακού κουπέ φτάνει τα 4,45 μέτρα με το πλάτος να είναι στα 1,95 μέτρα και το ύψος στα 1,35 μέτρα. Βέβαια, μικρή σημασία έχουν όλα αυτά αφού το εν λόγω κόνσεπτ δεν θα περάσει στην παραγωγή.

Τουλάχιστον όχι άμεσα αφού θα δοθεί προτεραιότητα στη νέα Ypsilon που θα λανσαριστεί το 2024. Όσο για την σημερινή υβριδική θα σταματήσει να παράγεται το 2028 βάζοντας τέλος για τους θερμικούς κινητήρες και την Lancia.

Το 2026 θα παρουσιαστεί ένα μεγάλο πολυτελές σεντάν, ενώ το 2028 θα ακολουθήσει η Delta. Όλες οι νέας γενιάς Lancia θα είναι ηλεκτρικές και θα χρησιμοποιούν τις μεγαλύτερες πλατφόρμες της Stellantis.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!