NEA

Ποια εταιρία κολοσσός απουσιάζει από την έκθεση της Σαγκάης;

Το μέλλον του ηλεκτρικού αυτοκινήτου διαδραματίζεται στην Κίνα, όπου μια σειρά από ολοένα και πιο καινοτόμες και ανταγωνιστικές τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν μεγάλες διεθνείς μάρκες να επανεφεύρουν τον εαυτό τους στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης.

Διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια εναλλάξ με αυτή του Πεκίνου, αυτή η έκθεση είναι ένα γεγονός που δεν χάνεται για τους παγκόσμιους κατασκευαστές, οι οποίοι πολλαπλασιάστηκαν την Τρίτη, όταν οι πόρτες άνοιξαν στο κοινό τις ανακοινώσεις και τα λανσαρίσματα νέων οχημάτων.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων έχουν σίγουρα διπλασιαστεί εκεί το 2022, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το ένα τέταρτο των οχημάτων που πωλήθηκαν, δηλαδή ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο, σύμφωνα με την Κινεζική Ομοσπονδία Μεμονωμένων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (CPCA).

Στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, οι τοπικές μάρκες (BYD, SAIC-GM-Wuling, Geely, XPeng, Nio, κ.λπ.) αντιπροσωπεύουν πλέον το 81% των πωλήσεων, σύμφωνα με την εταιρεία Counterpoint.

Για να παραμείνει η γερμανική Volkswagen παρούσα στην Κίνα, προκάλεσε την Τρίτη μια επένδυση περίπου ενός δισεκατομμυρίου ευρώ σε ένα νέο κέντρο ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων. 

«Ο στόχος είναι να προσαρμοστούν τα οχήματα του ομίλου ακόμη πιο γρήγορα στις επιθυμίες των Κινέζων πελατών και να μειωθεί ο χρόνος στην αγορά», ανέφερε η μάρκα σε δελτίο τύπου.

Ο ασιατικός γίγαντας, ο κύριος εκπομπός αερίων του θερμοκηπίου στον κόσμο, στοχεύει σε πωλήσεις αυτοκινήτων το 2035 που αποτελούνται κυρίως από τα λεγόμενα μη ρυπογόνα οχήματα.

«Η Κίνα είναι το μέρος που πρέπει να είσαι» διαβεβαιώνει ο Frank Weber, ανώτερος αξιωματούχος της BMW, επίσης παρών στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης.

Επειδή «αυτό που ετοιμάζεται για τους Κινέζους πελάτες σήμερα θα επηρεάσει ολόκληρο τον κόσμο αύριο», προσθέτει ο Oliver Zipse, άλλος διευθυντής της γερμανικής μάρκας, κατά την παρουσίαση του i Vision Dee, ενός ηλεκτρικού σπορ σεντάν που μπορεί να αλλάξει χρώματα.

Για να προσαρμοστεί καλύτερα στις τοπικές προσδοκίες, η BMW λέει ότι έχει τριπλασιάσει τις δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης στην Κίνα.

Από την άλλη, ο μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, που έχει ένα γιγαντιαίο εργοστάσιο στη Σαγκάη και θέλει να δημιουργήσει ένα δεύτερο για την κατασκευή μπαταριών, δεν έδωσε φέτος το “παρών”.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!