NEAPINED

Τι φταίει για το κυκλοφοριακό χάος της Αθήνας;

Γιατί θα επιδεινωθεί η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας τα επόμενα χρόνια – Εχει μετακινηθεί η ώρα αιχμής στους δρόμους – Τι λέει ο Κίμωνας Λογοθέτης, Σύμβουλος Διαχείρισης Κυκλοφορίας & Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττική.

Επιδείνωση των συνθηκών κυκλοφοριακής ασφυξίας στους δρόμους της Αττικής προβλέπουν οι ειδικοί τα επόμενα χρόνια, απόρροια της κατακόρυφης αύξησης του τουρισμού στην πρωτεύουσα αλλά και της οικιστικής ανάπτυξης σε όλη την περιφέρεια.

Σε δηλώσεις του στο caroto.gr ο Κίμωνας Λογοθέτης, Σύμβουλος Διαχείρισης Κυκλοφορίας & Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττικής είναι σαφής: «Τα τουριστικά λεωφορεία πλέον καταλαμβάνουν μία και δύο λωρίδες στη λεωφόρο Συγγρού και στο Φιξ. Πλέον αυτά κινούνται κυρίως στο κέντρο της Αθήνας στο Παναθηναϊκό στάδιο στην Αμαλίας στο Ζάππειο και στην Πύλη του Αδριανού δημιουργώντας τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα».

Κίνηση στους δρόμους κάθε μέρα όλη μέρα –  Την Κηφισίας την ώρα αιχμής την διασχίζουν 12.000 οχήματα την ώρα

Είναι χαρακτηριστικό ότι τις τελευταίες δέκα μέρες η ώρα αιχμής έχει μετακινηθεί μία ώρα αργότερα. Ενώ δηλαδή όλοι γνωρίζαμε ως ώρα αιχμής από τις 8:00 πμ έως και 8:30 πμ πλέον αυτή έχει μετακινηθεί στο διάστημα από 8:45 πμ έως 9:30 πμ, εξηγεί ο κ. Λογοθέτης.

Πλέον δεν υπάρχει διάστημα της ημέρας που δεν έχουμε καθόλου κίνηση, καθώς και μέχρι αργά το απόγευμα η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας είναι προβληματική. Ηρεμία… επικρατεί μετά τις 21:00 το βράδυ έως τις πρώτες πρωινές ώρες αναφέρει ο κ. Λογοθέτης.

Χαρακτηριστικό του έντονου κυκλοφοριακού της Αθήνας είναι το γεγονός ότι στην Κηφισίας την ώρα αιχμής τη διασχίζουν 12.000 οχήματα την ώρα. Με τέτοια νούμερα κυκλοφορίας οχημάτων, δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα, σημειώνει ο κ. Λογοθέτης.

Πως ο τουρισμός επιτείνει το κυκλοφοριακό –  Θα πρέπει να συνηθίσουμε σε ακόμα πιο αυξημένες κυκλοφοριακές συνθήκες

Οι προσπάθειες της περιφέρειας, ωστόσο, εντοπίζονται στις δράσεις, που αφορούν την τοποθέτηση έξυπνων φαναριών, αλλά και στη βελτίωση του οδικού δικτύου, που διευκολύνουν τις γρήγορες μεταβάσεις.

Σε κάθε περίπτωση είναι ξεκάθαρο ότι οι ανάγκες για μετακινήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες από τα όρια της κυκλοφοριακής ικανότητας των δρόμων, αναφέρει ο κ. Λογοθέτης. Εστιάζοντας στην αύξηση του τουρισμού, ο κ. Λογοθέτης αναφέρει πλέον έχουν αυξηθεί οι απαιτήσεις για μετακινήσεις των τουριστών αλλά και των μετακινήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα των καταστημάτων.

Από τα παραπάνω ένα είναι σαφές: «Θα πρέπει να συνηθίσουμε σε ακόμα πιο αυξημένες κυκλοφοριακές συνθήκες γιατί το οδικό δίκτυο παραμένει ίδιο και αυξάνεται ο πληθυσμός που του το χρησιμοποιεί», υπογραμμίζει ο κ. Λογοθέτης. Τι μένει στους ανυπεράσπιστους οδηγούς;

Προφανώς, να οπλιστούν με υπομονή, να κάνουν χρήση των ΜΜΜ αλλά και να προσαρμοστούν στα νέα κυκλοφοριακά δεδομένα και να επιδείξουν ανάλογη συμπεριφορά: «Να μπορούμε να έχουμε μία ευγενική συμπεριφορά ενάντια στους πεζούς και ποδηλάτες. Καθώς οι επισκέπτες μας κάνουν χρήση και των δικύκλων», σημειώνει ο Κίμωνας Λογοθέτης.

Εξακολουθούν να μένουν 4 με 5 οχήματα στον Κηφισό

Πάντως, ψήγματα προσαρμογής φαίνεται πως έχουν δείξει οι χρήστες του Κηφισού, καθώς το τελευταίο διάστημα το ρεύμα προς Πειραιά είναι κάπως καλύτερο, σε ό,τι αφορά την κίνηση. Οι οδηγοί τον αποφεύγουν τις ώρες αιχμής και κάπως έχει ανακουφιστεί από τον τεράστιο φόρτο κυκλοφορίας. Πάντως, αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι το γεγονός ότι κάθε μέρα εξακολουθούν να μένουν 4 με 5 οχήματα, από βενζίνη και βλάβες, υπενθυμίζει ο κ. Λογοθέτης.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!