NEAPINED

Η νέα BMW i5 πετά το γάντι στο Tesla Model S [video]

Η γερμανική εταιρία παρουσιάζει το νέο της ηλεκτρικό σεντάν που τοποθετείται κάτω από την i7 και πάνω από την i4. Διαθέσιμη από το φθινόπωρο, στην Γερμανία ξεκινά λίγο πάνω από τις 70.000 ευρώ.

Η i5 είναι το πρώτο μέλος της Σειράς 5, μία τακτική που ακολουθούν αρκετοί κατασκευές παρουσιάζοντας πρώτα την ηλεκτρική έκδοση και μετά τις συμβατικές. Σε αυτό το πλαίσιο η συμβατική νέα 5άρα θα ακολουθήσει αργότερα στις δίλιτρες 48βολτες εκδόσεις 520i και 520d με 190 και 197 ίππους, αντίστοιχα. Την άνοιξη του 2024 θα λανσαριστούν και οι plug-in υβριδικές 530e και 550d xDrive.

Προς το παρόν το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην ηλεκτρική i5 που θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Στην πισωκίνητη i5 eDrive 40 με ισχύ 340 ίππων και στην τετρακίνητη i5 M60 xDrive με 517 ίππους. Και οι δύο εκδόσεις μοιράζονται την ίδια μπαταρία 81,2 kWh με την αυτονομία να κυμαίνεται από 455 έως 582 χιλιόμετρα.

Όσο για τις επιδόσεις η M60 χρειάζεται μόλις 3,8 για τα 0-100 χλμ./ώρα με την τελική να αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα. Στην Μ60 η ενεργητική ανάρτηση μπορεί προαιρετικά να συνδυαστεί με ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδους.

Το αμάξωμα της i5 (με μήκος στα 5,060 μέτρα!) ακολουθεί μία συγκρατημένη γραμμή και στην eDrive 40 η μάσκα δίνει την ψευδαίσθηση πως είναι ανοιχτή. Ωστόσο, στην M60 υπάρχει μία εμφατική αεροδυναμικά εμφάνιση με εμφανώς κλειστή μάσκα και τα σχετικά λογότυπα, καθώς και ένα μεγάλο διαχύτη στο πίσω μέρος. Το M Sport Pro είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά στην 5άρα.

Το εσωτερικό με τις δύο μεγάλες οθόνες 12,3 και 14,9 ιντσών πίσω από ένα ενιαίο κυρτό πάνελ μας παραπέμπει στο σύγχρονο μοτίβο της μάρκας. Όπως και η γενικότερη αύρα που υπάρχει στην καμπίνα. Φυσικά, δεν απουσιάζει ο τεχνητός ήχος με την υπογραφή του Zimmer που αλλάζει ανάλογα με το προφίλ οδήγησης.

H i5 βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR που χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων και στην i4. Ο στάνταρ on board φορτιστής είναι 11 kW AC, ενώ η DC ταχυφόρτιση μπορεί να φτάσει έως τα 205 kW. Το απόβαρο ξεκινά από τα 2.230 κιλά. Περισσότερα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ, καθώς και στα παρακάτω εικονογραφήματα.



Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!