NEAPINED

Mercedes Vision One-Eleven: Ρετρό ηλεκτρικό supercar με κινητήρες αξονικής ροής

Το εντυπωσιακό διθέσιο concept έχει πόρτες gullwing, ένα διάκοσμο εμπνευσμένο από αγωνιστικά του 1970 και ριζοσπαστική τεχνολογία κινητήρων αξονικής ροής της Yasa.

Η Mercedes συνδύασε επιδέξια στοιχεία από το ένδοξο παρελθόν της με το όραμά της για το μέλλον, με αποτέλεσμα το εντυπωσιακό concept Mercedes Vision One-Eleven.

Ενώ πολλά σχεδιαστικά στοιχεία αποτίνουν φόρο τιμής στα πειραματικά πρωτότυπα C111 της Mercedes από τη δεκαετία του 1960 και του 1970, αυτό το concept απέχει πολύ από το να είναι μια απλή εκδοχή ενός παλιού supercar που σχεδιάστηκε για λόγους δημοσιότητας.

Αντίθετα, παρουσιάζει την κόμπακτ τεχνολογία ηλεκτρικών κινητήρων αξονικής ροής της Mercedes, την εσωτερική οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας και υπαινίσσεται την επερχόμενη κατεύθυνση της εταιρείας.

Η συνέχιση της γραμμής του καπό πάνω από το παρμπρίζ, η οροφή και το πίσω παράθυρο ύψους 1,17 μέτρα και η παρουσία ενός ψηφιακού οβάλ πίνακα στο πίσω μέρος συμβάλλουν στην οργανική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Το συνολικό μήκος είναι στα 4,6 μέτρα.

Ενώ τα αρχικά πρωτότυπα concept C111 πειραματίζονταν με περιστροφικούς και ντίζελ κινητήρες, το One-Eleven βασίζεται αποκλειστικά στην ηλεκτρική ενέργεια. Σε συνεργασία με την ομάδα της Formula 1, η Mercedes ανέπτυξε μπαταρίες που διαθέτουν κυλινδρικά στοιχεία υψηλής απόδοσης με υγρόψυξη και χρησιμοποιούν μια αποδοτική μοναδική χημεία.

Αξίζει επίσης να αναφερθούν οι δίδυμοι ηλεκτροκινητήρες του αυτοκινήτου, οι οποίοι παράγονται από τη Yasa, μια βρετανική εταιρεία που ανήκει στη Mercedes.

Αυτοί οι κινητήρες αξονικής ροής είναι ελαφρύτεροι, πιο συμπαγείς και πιο ισχυροί από τους αντίστοιχους κινητήρες ακτινικής ροής. Η Mercedes συνεργάζεται ενεργά με τη Yasa για να φέρει αυτή την τεχνολογία σε παραγωγή μεγάλης κλίμακας για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων της.

Το συμπαγές μέγεθος αυτών των ηλεκτρικών κινητήρων επέτρεψε στη Mercedes να επεκτείνει την καμπίνα προς τα πίσω, με αποτέλεσμα ένα εντυπωσιακά ευρύχωρο εσωτερικό σε σύγκριση με τα συμβατικά κοκπιτ των υπεραυτοκινήτων.

Πέρα από τα υπερυψωμένα μαρσπιέ των θυρών, μπορεί κανείς να βρει ένα ζευγάρι αλουμινένιων bucket καθισμάτων που θυμίζουν τον διαστημικό αγώνα της δεκαετίας του 1960. Τα κυρίως λευκά καλύμματα του ταμπλό, του δαπέδου και του τούνελ από ανακυκλωμένο πολυεστέρα έρχονται σε όμορφη αντίθεση με την καφέ δερμάτινη ταπετσαρία, η οποία έχει δεψηθεί με τη χρήση φλοιών κόκκων καφέ.

Το ταμπλό του αυτοκινήτου διαθέτει μια ρετρό-φουτουριστική οθόνη, ενώ οι χρήστες μπορούν ακόμη και να φορέσουν μία μάσκα επαυξημένης πραγματικότητας Magic Leap 2, το οποίο αλλάζει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί ο χρήστης με το αυτοκίνητο.

Τα πεντάλ, το δερμάτινο τιμόνι τύπου F1 και οι πλάτες των καθισμάτων ρυθμίζονται ώστε ο οδηγός να μπορεί να επιλέξει μια κατάλληλη θέση οδήγησης, που δεν διαφέρει καθόλου από εκείνη του hypercar Mercedes-AMG One με κινητήρα F1.

Η Mercedes τονίζει ότι το One-Eleven είναι καθαρά ένα concept όχημα, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί επίσημες τεχνικές λεπτομέρειες. Ενώ στοιχεία όπως η ψηφιακή τεχνολογία και οι εξελίξεις στα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης προορίζονται αναμφίβολα για μοντέλα παραγωγή μέσα στη δεκαετία.



Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!