PINEDΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Κένυας: Απόλυτη κυριαρχία Toyota με Ogier και ένα εμφατικό «1-2-3-4»!

Ο Sebastien Ogier αναδείχθηκε νικητής στο συναρπαστικό ράλι Σαφάρι, κρατώντας πίσω του τον ομόσταυλό του Kalle Rovanpera – Η Toyota έκανε το απόλυτο «1-2-3-4».

Ο αγώνας, γνωστός για την εξαντλητική του φύση, είδε τον Ogier και τον συνοδηγό Vincent Landais να αντιμετωπίζουν έντονη πίεση από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Rovanpera καθ’ όλη τη διάρκεια των έξι τελευταίων διαδρομών την Κυριακή.

Τελικά, ο Ogier εξασφάλισε την τρίτη του νίκη στη σεζόν 2023 του WRC με διαφορά μόλις 6,7 δευτερολέπτων, σημειώνοντας τη μικρότερη διαφορά στην 70χρονη ιστορία του αγώνα.

Με τον Rovanpera στη δεύτερη θέση, ο Γάλλος κυριάρχησε στις ειδικές διαδρομές της Παρασκευής, κερδίζοντας τις τέσσερις από τις έξι. Η απόφασή του να μεταφέρει μόνο μία ρεζέρβα, αντί για δύο, ελάφρυνε το GR Yaris του, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε έλλειψη υβριδικής ισχύος στην πρωινή διαδρομή.

Ο Ogier διεύρυνε τη διαφορά του από τον Rovanpera σε 32,0 δευτερόλεπτα, ακόμη και αφού αντιμετώπισε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, πριν τη τελευταία ειδική του Σαββάτου που είχε ένα μικρό χάος λόγω της έντονης βροχόπτωσης.

Ο Rovanpera επέδειξε εξαιρετική ικανότητα, μειώνοντας τη διαφορά στα 16,7 δευτερόλεπτα και κερδίζοντας τη τελευταία ειδική. Ο Ogier αντιμετώπισε αναποδιές με ένα διπλό μπροστινό κλατάρισμα, επιτρέποντας στον ομόσταυλό του να πλησιάσει.

Ο Rovanpera επέμεινε στη μείωση της διαφοράς την Κυριακή, μειώνοντάς την στα 8,1 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, ο Ogier απάντησε με τη νίκη στη 15 ε.δ., παρά το γεγονός ότι υπέστη ζημιά στην πίσω πτέρυγα και την πίσω πόρτα του από το χτύπημα σε ένα δέντρο. Η διαφορά συνέχισε να αυξομειώνεται μέχρι που τους χώρισαν 9,2 δευτερόλεπτα πριν από την τελευταία ε.δ.

Παρά το γεγονός ότι ένας βράχος κατέστρεψε το αυτοκίνητό του, ο Ogier διατήρησε την πρόσφυση του και εξασφάλισε τη νίκη. Το αυτοκίνητο του Rovanpera δεν είχε ισχύ, με αποτέλεσμα να εξασφαλίσει μόνο τον τρίτο ταχύτερο χρόνο στο power stage, αλλά κατάφερε να διευρύνει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα στους 38 βαθμούς.

Οι Elfyn Evans και Takamoto Katsuta επισφράγισαν την επιτυχία της Toyota τερματίζοντας τρίτοι και τέταρτοι, επαναλαμβάνοντας το «1-2-3-4» της ομάδας από την περσινή διοργάνωση.

Ενώ η Toyota κυριάρχησε, η Hyundai και η M-Sport Ford αντιμετώπισαν προβλήματα αξιοπιστίας και ατυχία. Ο Dani Sordo ηγήθηκε της επίθεσης της Hyundai και εξασφάλισε την πέμπτη θέση, αλλά ο αγώνας του επισκιάστηκε από ένα πρόβλημα στο υδραυλικό τιμόνι την Κυριακή.

Ο Thierry Neuville υπέστη μια αναποδιά όταν εγκατέλειψε λόγω σπασμένης εμπρός αριστερής ανάρτησης, αλλά επανήλθε στο ράλι και τερμάτισε όγδοος, διεκδικώντας πέντε bonus πόντους για τη νίκη του στο power stage.

update: Ο Thierry Neuville της Hyundai αποκλείστηκε από το Safari Rally Kenya, αφού παραβίασε τους κανονισμούς αναγνώρισης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Έτσι έχασαν την όγδοη θέση και τους πέντε bonus πόντους για τη νίκη στη powerstage που τελειώνει το ράλι, αφού οι αγωνοδίκες της FIA διαπίστωσαν ότι ένα “πρόσωπο που συνδέεται με το πλήρωμα ταξίδεψε στη διαδρομή ή πάνω από τη διαδρομή δύο ειδικών διαδρομών, μετά από αναγνώριση, χωρίς εξουσιοδότηση”.

Ο αγώνας της M-Sport ξεκίνησε καλά, με τον Tanak να κερδίζει την υπερειδική του Ναϊρόμπι. Ωστόσο, αντιμετώπισε καθυστερήσεις λόγω της συνάντησης με ζέβρες την Παρασκευή, εκτός του ότι αντιμετώπισε πρόβλημα με τον χειρισμό του Ford Puma και υπέστη ένα κλατάρισμα.

Ο Tanak τερμάτισε στην έκτη θέση, ενώ ο ομόσταυλος του Pierre-Louis Loubet αντιμετώπισε προβλήματα ισχύος, δύο κλαταρίσματα και προβλήματα χειρισμού, τερματίζοντας πίσω από τον Tanak.

Επόμενος αγώνας στην Εσθονία (20-23 Ιουλίου), δείτε εδώ τη βαθμολογία στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών.





@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!