Το νέο EV, με στόχο να κοστίζει κάτω από τα 20.000 ευρώ, αναμένεται να αποτελέσει τον διάδοχο του e-Up και θα προσφέρει παρόμοιες μικρές διαστάσεις και απλές τεχνολογίες.
Το νέο αυτοκίνητο θα βασίζεται σε μια νέα ειδική ηλεκτρική πλατφόρμα, που θα υποστηρίζει παρόμοια μοντέλα από τις αδελφές μάρκες Cupra και Skoda. Σχεδιάζεται να τοποθετηθεί κάτω από την έκδοση παραγωγής του ID. 2all concept της VW, το οποίο θα πωλείται περίπου 25.000 ευρώ.
Παρόλο που δεν έχουν αποκαλυφθεί λεπτομέρειες για την αρχιτεκτονική του νέου αυτοκινήτου, αναμένεται να διαφέρει από την πλατφόρμα MEB Entry που θα μοιράζονται το ID. 2, το Cupra Raval και το entry-level ηλεκτρικό της Skoda, που θα κατασκευάζονται όλα στην Ισπανία από το 2025.
Η νέα πλατφόρμα θα αναπτυχθεί από τον Όμιλο Volkswagen, με τη συμμετοχή της Skoda σε κεντρικό ρόλο, και αναμένεται να σχεδιαστεί για μοντέλα με χώρους ανάλογους με εκείνους ενός VW Polo.
Ως προς το όνομα του μοντέλου, δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί. Ο επικεφαλής της μάρκας Volkswagen, Thomas Schäfer, δεν αποκλείει τα ονόματα ID. 1 ή ID. Polo. Ωστόσο, σημειώνει ότι τα κλασικά ονόματα μοντέλων θα χρησιμοποιούνται για πραγματικούς “διαδόχους” των αντίστοιχων συμβατικών μοντέλων.
Όσον αφορά τη μπαταρία, η Volkswagen έχει αναπτύξει μια φωσφορικού λιθίου-σιδήρου μπαταρία 38 kWh για το ID. 2all, και αναμένεται ότι θα εξετάσει παρόμοια χωρητικότητα για το νέο μοντέλο. Η αυτονομία του αναμένεται να είναι περίπου 300 χιλιόμετρα, κάνοντάς το κατάλληλο για αστική κίνηση, μια κατηγορία που αναμένεται να έχει μεγάλη ανάπτυξη μέχρι τα τέλη της δεκαετίας.